شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۷

نماینده ولی فقیه در خوزستان موفقیت هیات ایرانی در مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 را تبریک گفت و بهره مندی از انزژی صلح آمیز هسته ای را حق ملت ایران دانست.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به مذاکرات هیات ایرانی با گروه 5+1 در بغداد و مسکو، اظهار کرد: هیات ایرانی در این دو مذاکره اخیر بسیار موفق عمل کرد و چه در اجلاس بغداد و چه در اجلاس مسکو هیات ایرانی فعال بود و گروه 5+1 در موضع انفعال قرار داشت.

وی افزود: پیشنهادهای دکتر جلیلی در این دو اجلاس نیز بسیار قابل قبول بود و اکنون شرایط به گونه ای پیش رفته که گروه 5+1 چاره ای جز پذیرش پیشنهادهای هیات ایرانی ندارند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در این زمینه رهنمودهایی امام گونه داشته اند و همه وظیفه داریم به این رهنمودها عمل کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت استفاده از کالاهایی ایرانی و استفاده نکردن از کالاهای خارجی، خاطرنشان کرد: در این زمینه همه وظیفه داریم به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده و با استفاده از کالاهای تولید کشور و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، شعار امسال مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم.

همزمان با برپایی نماز سیاسی عبادی جمعه در اهواز، فاز نخست مصلی جدید این شهرستان افتتاح شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار