اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
محمد حسین مقیمی روز پنجشنبه افزود: تغییر و تحول در پست ها همواره وجود دارد زیرا زمان همیشه در حال تغییر است.
 معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برنامه خاصی برای تغییر و جابه جایی استانداران نداریم اما برخی استانداران تغییر می کنند.

به گزارش انتخاب، محمد حسین مقیمی روز پنجشنبه افزود: تغییر و تحول در پست ها همواره وجود دارد زیرا زمان همیشه در حال تغییر است.

وی اظهار کرد: مدیران و مسئولان ما در حوزه وزارت کشور وظایف سنگینی بر عهده داشته و اقدامات گسترده ای را در مقاطع مختلف انجام داده اند و پارسال نیز برای استانداران و فرمانداران سال پر کاری بود.

وی برگزاری دو انتخابات سنگین در سراسر کشور را از جمله این کارها دانست و گفت: در خراسان رضوی هم این انتخابات باشکوه و به صورت مطلوب برگزار شد و مسئولان محلی نیز همکاری لازم را در برگزاری آن داشتند و عملکرد مسئولان استان بویژه استاندار در این حوزه قابل قدردانی است.

مقیمی در زمینه تغییر برخی فرمانداران افزود: تعدادی از فرمانداران بازنشسته می شوند، برخی به دلیل عملکرد خوب در برگزاری انتخابات باید ارتقا یابند و برخی نیز مصلحت است که جابه جا شوند که به طور طبیعی این اقدام انجام می شود اما در زمینه تغییر استانداران برنامه خاصی نداریم.

* عزم جدی دولت برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی

وی با بیان اینکه وزارت کشور در سال جاری تمرکز خود را بر دو محور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به معضلات اجتماعی قرار داده است اظهار کرد: عزم جدی دولت آن است که بتواند اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل به پیش برده و به نتیجه برساند.

وی ادامه داد: جلساتی که در دولت و در شورای انقلاب فرهنگی برگزار شد و همایش روزهای اخیر در این حوزه همه بیانگر عزم جدی دولت در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است.معاون وزیر کشور گفت: در این راستا دولت با عزم جدی و تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و برگزاری جلسات مستمر با وزرای اقتصادی، برای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی وارد عمل شده است.

وی افزود: وزیر کشور هم یکی از مهمترین وظایف استانداران و فرمانداران را در سال جاری اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی دانسته و بر آن تاکید کرده اند.وی اظهار کرد: علاوه بر آن رسیدگی به معضلات و مسائل اجتماعی که در شورای اجتماعی کشور مطرح شده است از دیگر تکالیف جدی فرمانداران و استانداران در سال جاری می باشد.

مقیمی گفت: بعد از اتمام برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، عمده کار وزارت کشور در نیمه اول سال بر دو محور اقتصاد مقاومتی و معضلات اجتماعی از قبیل مواد مخدر، طلاق و حاشیه نشینی قرار دارد.وی با بیان اینکه مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتخاب 221 نماینده به انجام رسید افزود: انتخاب 69 نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه دور دوم این انتخابات دهم اردیبهشت در56 حوزه از 21 استان برگزار می شود اظهار کرد: در این مرحله از بین 138 نامزد انتخاباتی 69 نماینده باقیمانده انتخاب می شوند تا کارنامه این دوره از انتخابات مجلس بسته شود.

وی با قدردانی از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات در مرحله اول اعم از هیاتهای اجرایی، نظارت و بازرسین ابراز امیدواری کرد مرحله دوم نیز در سایه همدلی و همزبانی و حضور یکپارچه مردم در انتخابات، بسیار شکوهمند و پرشور برگزار شده و نمایندگان با رای حداکثری مردم انتخاب شوند.

مقیمی امروز برای شرکت در همایش یک روزه منطقه ای دست اندرکاران اجرای مرحله دوم انتخابات استان های خراسان رضوی، تهران، گلستان، مازندران و هرمزگان در مشهد به این شهر سفر کرده بود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
comment
0
0
comment بهشت آباد کلید بهشت به سمت کرمان

معاون استانداری کرمان از پیگیری جدی مسئولان استان کرمان برای اجرای طرح‌های انتقال آب خبر می‌دهد و از مردم می‌خواهد در کوتاه مدت صرفه‌جویی در مصرف آب به‌خصوص در بخش کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهند.

سیف الهی ادامه داد: انتقال آب از بهشت‌آباد یکی از طرح‌های کلیدی برای حل مشکل آب استان کرمان است که باید با جدیدت دنبال شود.

وی تصریح کرد: ما در خصوص انتقال آب از بهشت‌آباد به استان کرمان مصمم هستیم و کار با جدیدت در حال انجام است.

وی افزود: پیمانکار این پروژه هم پس از طی مراحل قانونی مشخص‌شده است ما مصمم هستیم در نیمه اول سال جاری کار لوله‌گذاری خط انتقال آب از یزد به سمت کرمان را انجام دهیم و به‌زودی این طرح آغاز می‌شود.

@mehrkhz
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار