شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: مشکلات مالی باشگاه نفت به حدی شدید است که توان مالی سفر و اقامت در اهواز برای رویارویی با تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر را نداریم.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت تهران گفت: در حال حاضر وضعیت باشگاه نفت از نظر مالی به هیچ وجه مناسب نیست و میزان این مشکلات به حدی شدید است که توان مالی سفر و اقامت در اهواز برای رویارویی با تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر را نداریم. درواقع نمی‌توانیم هزینه  بلیت هواپیما و هتل تیم را در اهواز تامین کنیم. ضمن تشکر از تاج و مسئولان سازمان لیگ بابت مساعدت‌هایی که تا به امروز انجام داده‌اند از سازمان لیگ درخواست داریم مساعدت لازم جهت تامین مالی هزینه بازی روز پنجشنبه هفته جاری ما با استقلال خوزستان را انجام دهند.

وی در مورد برتری 2 بر یک تیم نفت تهران مقابل پدیده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان ما در این هفته‌ها با دست کاملا خالی به مصاف حریفان خود رفته و با غیرت و تعصبی که دارند آنها را شکست می‌دهند. آنها با وجود مشکلات شدید مالی درس غیرت و جوانمردی به تیم‌های دیگر می‌دهند. من ساق پای تک تک بازیکنان، سرمربی، کادرفنی، کادرپزشکی و حتی تدارکات تیم را به دلیل غیرت و از خودگذشتگی‌هایی که این روزها از خود نشان می‌دهند می‌بوسم.

قنبرزاده عنوان کرد: همه تلاشم را برای تامین منابع مالی می‌کنم اما متاسفانه تا به امروز جواب نداده است. در شرایط فعلی من در کنار کادرفنی و بازیکنان هستم تا در هنگام پرداخت‌ها حقی از آنها ضایع نشود و اگر هم قرار است باشگاه منتقل شودتا ریال آخر حق و حقوق آنها در این پروسه انتقال از خریدار جدید گرفته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار