شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
جلسه هماهنگي برگزاري جشن ازدواج دانشجويي در دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه تشكيل شد
شنبه ٢١ فروردين ماه ١٣٩٥ جلسه هماهنگي برگزاري جشن ازدواج دانشجويي با حضورحجت الاسلام والمسلمين عادلي نژاد مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دكتر موگهي معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه، دكتر فرهاد حمزه لويي مدير امور فرهنگي و فوق برنامه دانشگاه، مهندس عبدالحسين بيگدلي مدير پشتيباني و امور رفاهي دانشگاه، مجتبي اوركي مدير روابط عمومي دانشگاه و نمايندگان واحدهاي مختلف در دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري تشكيل شد.

حجت الاسلام والمسلمين عادلي نژاد مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در اين جلسه با اشاره به اهميت مسئله ازدواج و لزوم ترويج هرچه بيشتر اين موضوع مهم در فضاي جامعه و به ويژه در فضاي دانشگاهي گفت: ستاد ازدواج دانشجويي دانشگاه كه تا پيش از اين وظيفه اش هر ساله برگزاري جشن ازدواج دانشجويي مي بود، اكنون پس از ارائه طرح ارزشمند طوبي توسط معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه كه در شوراي فرهنگي دانشگاه نيز مصوب شده است، وظايف خطيري در اين راستا به عهده گرفته است كه در طول ايام سال اجراء كننده برنامه هاي مختلف فرهنگي در جهت ارتقاء نگرش دانشجويان به ازدواج دانشجويي باشد.

عادلي نژاد با بيان اينكه نسبت به طرح طوبي براي ترويج ازدواج دانشجويي بسيار خوش بينم، اظهار كرد: در خصوص ازدواج دانشجويي هر چقدر كار كنيم سرمايه گذاري است و ارزش و اهميت والايي دارد.

وي ادامه داد: جلسه امروز به منظور انجام هماهنگي لازم براي برگزاري جشن ازدواج دانشجويي سال جاري است كه با حضور ١٠٣ زوج دانشجوي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز در ارديبهشت ماه برگزار مي گردد.
 
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه افزود: اين مراسم در يك روز از صبح تا بعدازظهر براي زوج هاي دانشجو و همچنين خانواده هاي آنان برگزار مي گردد، به گونه اي كه اين زوج ها در صبح روز برگزاري جشن در كارگاههاي آموزشي در نظر گرفته شده شركت مي كنند و در بعدازظهر نيز پس از صرف ناهار در مراسم جشن ازدواج دانشجويي شركت مي كنند.

عادلي نژاد در پايان به هديه اختصاصي رئيس دانشگاه به زوج هاي جوان دانشجو اشاره كرد و گفت: ان شاءالله جشن ازدواج دانشجويي امسال پربارتر و باشكوه تر از سالهاي گذشته برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه دكتر ساسان موگهي معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بيان نمود: كار و فعاليت در حوزه فرهنگ به ويژه در محيطهاي دانشجويي بسيار ارزشمند و در عين حال حساس مي باشد و مي طلبد تا مسئولان و دست اندركاران فراتر از مسئوليت اداري خويش، خود را مسئول بدانند و كارها را پيگيري كنند.

موگهي با اشاره به لزوم ترغيب و تشويق دانشجويان مجرد به ازدواج دانشجويي و فراهم نمودن شرايط براي آنان ادامه داد: لازم است تا جشن ازدواج دانشجويي امسال با حمايت تمام مسئولان دانشگاه خصوصأ حوزه پشتيباني با كيفيت بالا برگزار گردد كه در شأن دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار