شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برای ساماندهی توانایی‌ها و استعدادهایی که بین مردم و به خصوص بانوان در جامعه وجود دارد کار چندانی انجام نشده است و باید به دنبال راهکار مناسبی برای این موضوع باشیم.

 همایون قنواتی در جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی توجه به نقش بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در توسعه را ضروری می‌داند و به نظر می‌رسد تشکیل کمیته‌ای با حضور متخصصان بخش‌های مختلف می‌تواند مثمرثمر باشد.

وی افزود: سلامت کانون خانواده بسیار مهم است و ما سعی داریم با تشکیل کلاس‌های آموزشی در سطح شهرستان‌ها و استفاده از استادان مجرب زندگی به سبک ایرانی ـ اسلامی را که مد نظر مقام معظم رهبری نیز هست آموزش دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به معرفی و تجلیل از بانوان فعال اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی کنیم و بانوان برجسته و نام‌آور در بخش‌های مختلف هنری، اجتماعی، کارآفرینی، اقتصادی، ورزشی و... را به جامعه معرفی و این موضوع را به یک جریان و فرهنگ تبدیل کنیم.

فرانک موسوی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، نیز در این جلسه از احساس مسؤولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان نسبت به جامعه بانوان قدردانی کرد.

وی افزود: بانک اطلاعات کامل و مشخصی در مورد بانوان نداریم و متاسفانه با این که تسهیلات خوبی برای استان آمده اما ما در بخش فرهنگ کارآفرینی دچار مشکل هستیم و شرایط برای آموزش بانوان باید فراهم شود.

در پایان این جلسه مقرر شد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و برخی دیگر از دستگاه‌ها نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان در حوزه‌های مختلف مربوط به بانوان و به خصوص کارآفرینی تشکیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار