شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵

شوشان : فضاي فعاليت هاي فرهنگي را با توجه به رويكرد فرهنگ محوري رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي مناسب و مهيا دانست.

دبير منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامي درنشست شوراي فرهنگي اين منطقه كه در واحد شوشتر برگزار شد گفت: اكنون كه رويكرد رياست دانشگاه آزاداسلامي رويكردي فرهنگي است و بستر براي فعاليت هاي فرهنگي مهياست انتظار از متوليان فرهنگي در اين راستا مضاعف است.

دكتر مجتبي علوي فاضل با اشاره به تاكيدان دكتر دانشجو بر فرهنگ محوري و برافراشتن پرچم فرهنگ خاطرنشان كرد: اين خود جاي بسي خرسندي است بخصوص براي منطقه شش كه در استان عزيز خوزستان با آن پيشينه تاريخي و اينكه دروازه ورود تشيع به ايران و نيز افتخار دوران دفاع مقدس را دارد قرار گرفته است و قطعا با وجود مردم ولايتمدار اين استان كه به فرموده امام راحل (ره) خوزستان دين خود را ادا نموده است- فعاليتهاي فرهنگي بسيار پر رنگ تر است .

وي افزود: وقتي نظام مقدس جمهوري اسلامي مطرح مي شود بي شك نظامي مبتني بر فرهنگ و فرهنگ محوري است و اين نظام بر پايه هاي اصيل فرهنگي استوار است و اكنون كه فضاي مناسب جهت فعاليت هاي فرهنگي در دانشگاه مهياست و بستر آماده شده است وظيفه و مسؤليت ما بسيار سنگين است.

دبير منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: اگر خدايي ناخواسته اين رويكرد غني فرهنگي جناب دكتر دانشجو عملياتي نگردد و شهد شيرين فعاليت هاي فرهنگي به كام دانشجويان چشانده نشود هيچ بهانه اي در كم كاري فرهنگي پذيرفته نيست.

دكتر علوي فاضل با اشاره به اهميت طرح حجاب وعفاف گفت: ما در سه بخش استادان، دانشجويان وكاركنان فعاليت خود را پيگيري نموده ايم و اين طرح در مرحله اول از بخش كاركنان شروع و با مصوباتي كه در شوراي فرهنگي قطعيت يافته ، بحث حجاب برتر جهت كاركنان تعيين و ابلاغ شده است.

وي با اشاره به وجود ظرفيت هاي خوب در حوزه اساتيد اضافه كرد: در بخش اساتيد با در نظر گرفتن ظرفیت هاي خاص اين حوزه مقوله حجاب و عفاف در اين بخش نيز عملياتي شده است و با برگزاري كارگاههاي مختلف موضوع درحال تداوم و استمرار است و همچنين در اين راستا كليه واحدها موظف شده اند تا قبل از آغاز سال تحصيلي جديد نسبت به گزينش مدرسين حق التدرسي اقدام كنند.

دبير منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامي همچنين از برگزاري موفقيت آميز دوره هاي طرح ضيافت انديشه خبر داد و افزود: در راستاي ارتقا واشاعه فرهنگ ناب اسلامي دوره هاي ضيافت انديشه را با هماهنگي وهمكاري خوب نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري با كيفيت بسيار مطلوب اجرا نموديم كه تاكنون تعداد 400 عضو هيات علمي دراين دوره ها شركت كرده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار