شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
رييس اورژانس كشور گفت:در پي وقوع سيل در چند استان كشور 50 پايگاه اورژانس در استان هاي خوزستان و لرستان همچنان در آماده باش كامل بسر مي برند. امين صابري نيا روز شنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا در دزفول افزود:25 پايگاه اورژانس در شمال خوزستان و 25 پايگاه در لرستان همراه با آمبولانس هاي بيمارستاني به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش بسر برده و خدمات رساني خواهند كرد.

وي افزود:9 استان كشور درگير مشكلات ناشي از سيل مي باشند ضمن اينكه در سيلاب اخير سه استان ايلام، خوزستان و لرستان بيشترين خسارت را متحمل شدند. وي افزود: با بيان اينكه سيل اخير مصدوم نداشته است گفت:بر اثر سيلاب اخير در چند استان كشور چهار نفر كشته و 2 نفر مفقود شدند همچنين در سيلاب اخير يك مورد غرق شدگي منجر به فوت در دهلران و سه مورد صاعقه زدگي منجر به مرگ گزارش شده است كه 2 مورد آن در ايلام و يك مورد در لرستان به وقوع پيوسته است ضمن اينكه در سيلاب اخير 2 نفر از جمله يك دختر جوان و يك كودك شش ساله نيز مفقود شده اند كه در ليست كشته شدگان قرار گرفتند.

صابري نيا با بيان اينكه در سيل اخير كمترين آسيب به افراد را داشته ايم و مجروحي ناشي از سيل نداشته ايم از دانشگاه علوم پزشكي و فرمانداري دزفول به خاطر مديريت و كنترل سيلاب و كمك رساني به موقع تقدير كرد و گفت:ماموريت هاي اورژانس زماني آغاز مي شود كه حادثه منجر به مصدوم شدن باشد كه در اين خصوص موردي از مصدوميت گزارش نشده است.
وي با اشاره به اينكه دزفول و شوش بيشترين خسارت را در سيلاب متحمل شده اند گفت:به دليل بالارفتن آب درايچه سد هيرمند و شرايط كشور افغانستان بارندگي سيل آسا ، كرمان،يزد و خراسان را تهديد مي كند كه هشدارهاي اوليه به ساكنان استان هاي مذكور داده شده و اميدواريم با آمادگي كامل شاهد وقوع مورد خاصي در اين خصوص نباشيم.

رييس اورژانس كشور براي بازديد از وضعيت امداد رساني و آمادگي اورژانس شمال استان خوزستان به دزفول سفر كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار