شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
فرج الله خبیر رییس ستاد انتخابات استان با اعلام این خبر گفت: 16 نفر از فرمانداران و 22 نفر از بخشداران حوزه‌هایی که در استان به دور دوم انتخابات کشیده شده‌اند در این همایش حضور خواهند یافت.
همایش آموزشی توجیهی منطقه‌ای یک روزه ویژه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکشنبه، 29 فروردین‌ماه به میزبانی استان لرستان و با حضور فرمانداران و بخشداران استان‌های خوزستان و همدان برگزار می‌شود.
 
فرج الله خبیر رییس ستاد انتخابات استان با اعلام این خبر گفت: 16 نفر از فرمانداران و 22 نفر از بخشداران حوزه‌هایی که در استان به دور دوم انتخابات کشیده شده‌اند در این همایش حضور خواهند یافت.
 
وی افزود: این حوزه‌ها شامل اهواز (اهواز، کارون، باوی و حمیدیه)، آبادان، ماهشهر (ماهشهر، امیدیه و هندیجان)، بهبهان (بهبهان و آغاجری)، ایذه (ایذه و باغملک) و مسجدسلیمان (مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا) می‌باشند.
 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برای انتخاب هشت نماینده، 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
 
همچنین پیمان جهانگیری، سرپرست اداره‌کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبرداد.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: دقت در اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تامین امنیت و سلامت انتخابات، جدیت کمیته آموزش در امر آموزش عوامل اجرایی، تامین امکانات موردنیاز برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها و تمهیدات لازم در زمینه تامین امکانات فناوری شعب اخد رای و دیگر مباحث انتخابات از موارد طرح شده در این جلسه بود.
 
جهانگیری افزود: یک‌هزار و 665 شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در 16حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در نظر گرفته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: از دوم اردیبهشت‌ماه زمان قانونی تبلیغات داوطلبان راه یافته به مرحله دوم آغاز می‌شود و به مدت 7 روز تا پایان روز هشتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
جهانگیری تصریح کرد: از ساعت هشت صبح روز نهم اردیبهشت تبلیغات ممنوع و در روز 10 اردیبهشت نیز انتخابات برگزار می‌شود.
 
گفتنی‌ است هفتم اسفندماه سال‌گذشته و در مرحله اول انتخابات 10 نماینده به طور مستقیم به مجلس راه یافتند و انتخاب 8 نماینده دیگر از مجموع 18 نماینده استان خوزستان به مرحله دوم انتخابات کشیده شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار