شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان از بانوان برگزیده خوزستانی در جشنواره استانی گلبانگ فجر تجلیل وقدردانی به عمل آمد.
با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان از بانوان برگزیده خوزستانی در جشنواره استانی گلبانگ فجر تجلیل و قدردانی به عمل آمد لیلی نظرپور مشاور امور بانوان این ادارت کل ضمن اعلام این خبر ودر مورد ضرورت برگزاری « جشنواره استانی گلبانگ فجر» اظهار نمود: زن مظهر خلاقیت خداوند و عنصر اساسی در تشکیل خانواده در طول قرن ها و در مکاتب و جوامع مختلف از نظر مقام و موقعیت و معرفی هویت، همواره فراز و نشیب هایی را طی کرده است.

وی تصریح کرد: چگونگی و حدود مشارکت زنان در امور سیاسی و اجتماعی از جمله مسائلی است که همواره مدّنظر اندیشمندان و نظریه پردازان قرار گرفته و هر نظام سیاسی بر اساس ملاکهای خود تعریفی از آن ارائه داده است.

نظرپور گفت: به رغم جنبش ها و مبارزات جدّی، هنوز زنان جایگاه شایسته خود را در عرصه سیاسی و اجتماعی نیافته اند. این امر معلول متغیّرهای فراوانی از جمله عوامل فرهنگی واقتصادی است و لی در کشور ما و با پیروزی انقلاب اسلامی، زن در مسیر رشد و کمال قرار گرفته است که این سیر تکامل مدیون تلاش قشر عظیم و اثر گذار بانوان فرهنگی در نظام خانواده، مدرسه و جامعه می باشد واستمرار این اثر و ایفای این نقش همواره مورد نیاز است.

مشاور امور بانوان در ادامه خاطرنشان کرد: شکوفایی استعدادهای علمی، فرهنگی وهنری در بانوان فرهنگی ، غنی سازی اوقات فراغت بانوان فرهنگی ،افزایش معلومات و آگاهی بیشتر در بانوان فرهنگی ،تقویت روحیه پژوهشگری و مطالعه در بانوان فرهنگی، معرفی جلوه ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط بانوان فرهنگی و بهره مندی از تجارب و خلاقیتهای بانوان فرهنگی از جمله اهداف جشنواره گلبانگ فجر است.

نظر پور همچنین ضمن تشکر از مشارکت گسترده همکاران در جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی گلبانگ فجر، نتایج این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد:

رتبه برتر در بخش شعر: خانم معصومه خادم زاده از ناحیه سه اهواز
رتبه برتر در بخش داستانک: خانم نسرین شارونی از اندیمشک
رتبه برتر در بخش مقاله: خانم مریم کهوازی از شوشتر
رتبه برتر در بخش طراحی: خانم مژده عطائی زاده از ناحیه یک اهواز
رتبه برتر در بخش نماهنگ: خانم سارا کارونی از آبادان
رتبه برتر دربخش نشریه الکترونیکی: خانم شبنم قنواتی از ناحیه یک اهواز
شایان ذکر است: از داوران و برگزیدگان جشنواره استانی گلبانگ فجر و عبدالکریم درویش نژاد مسئول فنی ، مشاور و یکی از داوران این جشنواره تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار