اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
 قائم مقام وزیر كشور با رد شایعات مطرح شده مبنی بر تغییر برخی استانداران و فرمانداران گفت كه وزارتخانه متبوعش هیچ برنامه ای برای تغییر ندارد.

حسینعلی امیری امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: به طور مرتب عملكرد فرمانداران، بخشداران و استانداران را مورد ارزیابی قرار می دهیم اما این ارزیابی ها لزوما به معنای تغییر نیست.

وی ادامه داد: آنچه درباره تغییر برخی استانداران و فرمانداران مطرح می شود شایعه است و برخی افراد به زعم خودشان به گمانه زنی می پردازند و چنین موضوعاتی را طرح می كنند. قائم مقام وزیر كشور تصریح كرد: در جایی كه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را در برخی حوزه ها در پیش داریم و استانداران مشغول برنامه ریزی برای این مرحله در 21 استان هستند، طبیعتا تغییرات در میان استانداران كشور مفهومی ندارد.

امیری خاطرنشان كرد: همه تمهیدات لازم برای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 استان اندیشیده شده است .

وی با بیان اینكه در مرحله اول انتخابات همایش های توجیهی و آموزشی برای بخشداران و فرمانداران برگزار شد، گفت: در این دوره نیز در 5 منطقه برای بخشداران، فرمانداران و مدیران استانهایی كه انتخابات در آن برگزار می شود همایش های آموزشی و توجیهی خواهیم داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار