اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

شوشان - عبدالرحیم سوارنژاد :

بی قرار بود و نا آرام ، گاه همرزمان شهیدش را به یاد می آورد و سری به حسرت تکان می داد، بیش ازهمه هوای عشق دفاع از حرم بانوی صبور کربلا اورا بی تاب کرده بود و گمشده اش را با مشاهده مداوم تصاویر رزمندگان در مقابله با تکفیریها یافت و راهی سوریه گردید حضور موثرش در نبرد لرزه بر پیکره داعش انداخت و در شهریور ۹۳ هدف تک تیرانداز داعشی قرار گرفت اما باز هم به شوق وصال یار از مبارزه با تکفیری‌ها دست برنداشت.

جهت مداوا به کشورش می آید وبعد از عمل دومش که بیش از ۱۷ روز طول نکشید  دوباره به میدان رزم با تکفیری ها برمی گردد، جانانه جنگید و سر انجام ساعت ۱۲ ظهر ۳۱فروردین ماه سال۹۴ هدف تک تیرانداز داعشی قرار گرفت و به سوی جانان  پرکشید . ۳۱ فروردین سالروز شهادت فرزند شایسته و خلف خوزستانی ایران، سرباز فداکاراسلام ، نماد غیرت و مردانگی و وفاداری، مظهر شجاعت و دلاوری و دینداری، الگوی بایسته ایثار و مردمداری، سمبل دلدادگی و بیقراری و جلوه پرشکوه و با عظمت مقاومت شهید مدافع حرم حاج هادی کجباف است ، مردی بی ادعا که اندک لحظه ای درنگ نکرد و فرصت را از دست نداد و از همه لحظات برای خدمت به مردم  بهره برد ، اصلا انگار او نشستن نمی دانست و فقط درس ایستادن و رفتن را یاد گرفته بود ! هیچ عرصه ای نیست که اثری از او نباشد و در هر حادثه ای حضورش مشهود بود، در این یکسال با بروز هر اتفاقی نام کجباف بر زبان آورده و از وی یاد می شود و خاطراتش مرور می گردد.

 حتی دیروز در جریان جاری شدن سیلاب در شعیبیه اهالی زیادی دیدم که با تاسف خلا نبودحاج هادی را برای امداد یادآوری می کردند و به نیکی از پشتکار و دلسوزیش می گفتند !شهید مدافع حرم حاج هادی کجباف به دلیل خصلت های بارز جوانمردیش در اذهان عمومی ماندگار شد و از ۳۱ فروردین که از زمین به آسمان رفت در باغچه های شوشتر هنوز گل سرشک کاشته می شود و مزارش ماوایی برای نجوای غریب ماندگان گشته است و تصویرش نقش بزرگ حرکت آفرینی و زندگی سازی جهت نسل جوان شده است و حماسه دلاوری هایش در دفاع ازحریم تشیع درس بزرگ کتاب آزادگی گردید و نگاه ها را به خود دوخت و باداشتن  این و یژگی های ممتاز، آزادگان و حق جویان جهان به احترام این سردار جانباز در مقابل قامت نستوه و انباشته از ترکش ها و گلوله های دشمن، خبردار می ایستند ودر همه کتابها با تحسین و تمجید نام آن بزرگمرد نگاشته می شود، روح حاج هادی کجباف که تکفیری ها از پیکرش نیز هراس داشتند شاد و راهش پر رهرو باد ، اگر چه هست کاش هنوز می بود. درود خدا بر شهیدان سرافرازکه بی ادعا جنگیدند و با عشق آرمیدند.

درود بر حاج هادی کجباف که به ما آموخت لباس شهادت بر تن هر کس پوشیده نمی شود ، لیاقت می خواهد و باید دانست ایستادگی را تا لایق شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار