اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
اولین بسته ی انتخاباتی شوشان/ پوسترهایی به رنگ زرد قناری در اهواز / رفت و آمد شخصیت های سیاسی به خوزستان / بازار گرم پوسترهای لیستی / لزوم عدم تخریب رقبا / رونق انتخاباتی در بهبهان و ایذه و باغملک
امروز روز آغازین تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و ماراتن تبلیغی 16 کاندیدای راه یافته به دومین دوره ی انتخابات مجلس در خوزستان برای تصاحب هشت کرسی...


شوشان: امروز روز آغازین تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و ماراتن تبلیغی 16 کاندیدای راه یافته به دومین دوره ی انتخابات مجلس در خوزستان برای تصاحب هشت کرسی باقیمانده آغاز شد. تفاوت زمان تبلیغات دوره ی دوم ، برای اصلاح طلبان نسبت به دوره ی اول انتخابات ، زمانی کافی ست که برای سامان دهی فرآیندهای تبلیغاتی در اختیار داشتند و این فرصتی است که اصولگرایان در هر دو دوره از آن بهره مند بودند. گرچه فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به دومین دوره ی مجلس شورای اسلامی پس از اعلام رسمی نتایج در دوراول متوقف نشد و به صورت غیر رسمی در محافل و مجالس ادامه یافت ولی با شروع رسمی تبلیغات فصل تازه ای از فعالیت های ستادی آنان شروع شده است.  اولین بسته انتخاباتی شوشان از شنیده ها و خبرهای انتخاباتی در ذیل می آید: 

همزمان با استارت تبلیغات ، ستادهای انتخاباتی کاندیداهای خوزستان از همان ساعات اولیه دست به کار شدند و بنرها و پوسترهایی که از روزهای قبل آماده کرده بودند بر در و دیوار شهر چسبانند. نکته جالب توجه در تبلیغات پوستری کاندیداهای اهواز ، علاقه کاندیداهای اصلاح طلب و اصولگرا به رنگ زرد قناری و استفاده از این رنگ در پوسترهاست.  

  رقابت لیست ها در دوره ی دوم انتخابات اهواز به خوبی مشهود است و ستادها – چه اصلاح طلب و چه اصولگرا – سعی شان بر این است که هر یک سه نامزد لیست خود را تبلیغ نمایند. هر چند تبلیغات انفرادی نیز در سطح شهر به چشم می خورد اما پوسترهای لیستس و سه نفره نیز عیان است.

  مباحث سیل و سیلابی هم این روزها به ستادهای تبلیغی کاندیداها باز شده و کاندیداها در کنار سخن گفتن از وضعیت اشتغال و تولید و ... گریزی هم به سیل و وضعیت پیش آمده در سیلاب برای مردم ، می زننند. در روزهای قبل نیز چند نفر از کاندیداها به مناطق سیل زده رفتند بودند.

  بازار داغ حمایت شخصیت ها از شش کاندیدای اهواز داغ است و هر از گاهی تصویری دسته جمعی یا دو نفره از فرد حمایت کننده با کاندیدای مورد نظر منتشر و اعلام حمایت می شود. گاهی وقت ها هم این حمایت ها پس از انتشار تصویر ، تکذیب می شود!

  سید جابر موسوی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان در اولین روز تبلغات رسمی کاندیداها ، از برنامه های گسترده ی اصلاح طلبان برای روزهای تبلیغات  خبر داد و گفت که  در طی هفته ی آینده چهره های مشهور سیاسی برای حمایت از لیست امید در خوزستان سخنرانی می کنند. موسوی این را هم گفت که بیشتر ستادهای اصلاح طلبان به صورت مردمی و خود جوش اداره می شوند و هر کسی خانه ای داشته در زمان تبلیغات در اختیار کاندیداهای لیست امید قرار داده است.

  سید موسی بلادیان  عضو ائتلاف اصولگرایان خوزستان با اشاره به اینکه اصولگرایان ستادهای زیادی در سطح استان ندارند  به شوشان گفت که تبلیغات باید بر اساس قانون و حساب شده باشد و هیچ کاندیدایی نباید مورد تخریب دیگر کاندیداها قرار بگیرد. وی با اظهار اینکه تلاش تمامی نیروهای سیاسی دعوت مردم به مشارکت گسترده  در انتخابات می باشد گفت که رای مردم و آنچه مردم می خواهند  حق است و مورد حمایت همگی ماست. 

  محمود رضا ضرغامی کاندیدای مورد حمایت لیست امید در بهبهان نیز در یک اجتماع 800 نفری متشکل از طوایف شهر بهبهان و بازار سخنرانی کرد. از قرار معلوم ، ستاد وی در طی روزهای گذشته میهمان رئیس ستاد اصلاح طلبان خوزستان بود. آنگونه که به نظر می رسد ضرغامی کاندیدای بهبهان توانسته هشتاد درصد از اصلاح طلبان بهبهان را با خود همراه کند . 

  طبق اخبار انتخاباتی شوشان ، سوم اردیبهشت ماه گردهمایی بزرگی در حمایت از لیست امید در تالار مهتاب کتابخانه ی مرکزی اهواز برگزار می شود و اصلاح طلبان خوزستان با حضور در این مراسم همراهی خود را با برگزیدگان لیست امید اعلام می دارند. 

  علی گلمرادی  کاندیدای مورد حمایت لیست امید از حوزه ی انتخابیه ی ماهشهر، امیدیه و هندیجان در اولین ساعات شروع رسمی تبلیغات به همراه جمعی از  مردم حوزه ی انتخابیه اش با حضور در گلزار شهدای ماهشهر تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرد. وی همچنین  در جمع بانوان فرهنگی و کارمند از برجام و برنامه های دولت قاطعانه حمایت کرد و بر نقش زنان در توسعه ی همه جانبه در کشور تاکید کرد. 

  از ستاد سید هادی طباطبایی نیز خبر می رسد که علی رغم فشارهایی که در کش و قوس قرار گرفتن وی در لیست امید مشاهده می شود، طی روزهای آینده یک چهره ی مشهور در خوزستان به حمایت از وی خواهد پرداخت .همچنین شنیده ها حکایت از این دارد که  طباطبایی قول احداث پالایشگاهی که در زمان نمایندگی اش به مردم داده بود را از وزیر نفت گرفته است . 

  کیانوش راد رئیس شورای سیاست گذاری ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان در مراسم افتتاح ستاد جوانان ائتلاف اصلاح طلبان گفته است که در شرایطی خاص و در راستای منافع ملی و  بهبود وضعیت مردم ممکن است ما از برخی اصول گرایان نیز حمایت کنیم ولی نباید برخی با استناد به مسائل غیرمنطقی آرای شورای سیاست گذاری را مورد هجمه قرار دهند. 

  برنامه ی سخنرانان ملی حامی لیست امید در خوزستان اعلام شد. در همین راستا محمد کیانوش راد و علیرضا رحمیمی در دومین روز از تبلیغات و الهه کولایی ، کواکبیان  ، حسین مرعشی ، علی مطهری و زهره آقاجاری در راستای حمایت از لیست امید و در روزهای بعدی به خوزستان سفر می کنند.  همچنین محمد رضا عارف ، منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در آخرین روز تبلیغات در اهواز حضور می یابد و در گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان خوزستان شرکت می کند . 

  طبق اطلاعات واصله آیین افتتاح ستاد مرکزی جواد کاظم نسب  ،کاندیدای مورد حمایت لیست امید از حوزه ی انتخابیه ی اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون به همراه جشن میلاد امام علی (ع) در خیابان انقلاب اهواز برگزار می شود. 

  برات قبادیان و پروانه ی سلحشوری فردا شب در ستاد مرکزی همایون یوسفی ، کاندیدای مورد حمایت لیست امید در اهواز حضور می یابند. پروانه ی سلحشوری منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و همسر برات قبادیان ، کاندیدای رد صلاحیت شده حوزه ی انتخابیه ی اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون  می باشد. 

  چهارشنبه شب گذشته ، اصلاح طلبان خوزستان با آیت الله احمدی شاهرودی نماینده ی مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ستاد سابق وی که در اختیار کاندیداهای مورد حمایت لیست امید قرار گرفته است ، دیدار و گفت و گو کردند . 

ولی الله شجاعپوریان  ، چهره ی سرشناس اصلاح طلبی خوزستان و عضو شورای شهر تهران  ، نتیجه ی دور اول انتخابات مجلس در خوزستان را مصداق  نمره ی یک دانش آموز تجدیدی دانست که در شهریور ماه باید مجددا امتحان بدهد.وی گفت: امیدواریم در مرحله ی دوم بتوانیم تمامی کاندیداهای مورد حمایت لیست امید را به مجلس بفرستیم.وی همچنین در خصوص حوزه های انتخابیه ی ایذه و باغملک و بهبهان اظهار نظر نکرد.

  علی ساری ، کاندیدای مورد حمایت لیست امید نیز همزمان با شروع رسمی تبلیغات در جمع مردم اهواز گفته است که تفکر اصلاح طلبی و اعتدالی راهی برای برون رفت از مشکلات موجود است. وی افزود: تفکر اصلاح طلبی به هیچ وجه نمی خواهد دیگران را حذف کند بلکه برای حل مسائل کلان باید از تمامی نخبگان استفاده شود و شرایط پرسشگری و مطالبه گری را در جامعه فراهم کرد. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
م الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
comment
0
0
comment با سلام خبر دوره ای تبلیغاتی دکتر عارف سرلیست اصلاح طلبان تهران برای حمایت ازنامزدهای اصلاح طلبان شروع شد طبق برنامه پیش بینی شده چهارشنبه این هفته به اهواز خواهند آمد تنها خواسته مردم شریف اهواز از دکتر عارف دارند توقف پروسه انتقال آب کارون را به فلات مرکزی ،یزد و اصفهان در سرلوحه واولویت مجلس اصلاح طلبان قرار دهند ضمنا در صورت اکثریت ترکیب نمایندگان از اصلاح طلبان تشکیل شود دکتر عارف گزینه اصلی اصلاح طلبان برای ریاست مجلس خواهد بود.لازم به ذکر است که دکتر عارف از اهالی کویر نشین یزد میباشد .متاسفانه هرکس بر مسند ریاست قوه اجراییه یا مقننه بنشیند بیشتر بودجه کشور را برای آبادی استانهای خود اختصاص میدهند مثلا در دوره هاشمی رفسنجانی توجه ایشان به کرمان بوده است ودر دوره خاتمی یزدیها را به نوا رساند و بیکاری را در استان محو کردند والان دکتر روحانی بیشترین رقم بودجه سال ٩٥ را برای استان زادگاهش اختصاص داده اند.والسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار