شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
در افتتاح مقدماتي ستاد مركزي جوانان ائتلاف اصلاح طلب شهر اهواز عنوان شد :

شوشان : افتتاح مقدماتي ستاد مركزي جوانان ائتلاف اصلاح طلب شهر اهواز ٣١ فروردين با حضور "سعيد الله بداشتي" رئيس ستاد جوانان دكتر روحاني و دكتر "كيانوش راد" رئيس شوراي سياست گذاري استان خوزستان و جمع كثيري از اصلاح طلبان استان خوزستان برگزار گرديد.

در ابتداي مراسم پس قرائت قرآن و پخش سرود ملي كشورمان "ايوب بختياري" رئيس كميته هنرمندان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان و مجري برنامه ضمن خوش آمد گويي به مهمانان ، از "شهاب الدين نظري" رئيس كميته جوانان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان دعوت كرد تا به عنوان ميزبان برنامه به ايراد سخنان خود بپردازد.

"شهاب الدين نظري" با ابراز خوشحالي از حضور ميهمانان و استقبال خوب مردم ، ضمن تشكر از اعتماد اعضاء ستاد به خصوص جوانان احزاب اصلاح طلب به شرح فعاليت هاي كميته جوانان در مرحله اول انتخابات و برنامه ها و فعاليت هاي پيش رو پرداخت.

رئيس كميته جوانان ائتلاف اصلاح طلبان در پايان با ذكر سخني از امام علي (ع) در رابطه با نقش مردم در حكومت و آرزوي موفقيت براي اصلاحات سخنان خود را به اتمام رساند.

در ادامه "سعيد الله بداشتي" با بيان خوشنودي خود از حضور در جمع جوانان و اصلاح طلبان شهر اهواز به نقش كنوني جوانان در فضاي ملتهب سياسي امروز پرداخت وي افزود كه با توجه به اينكه نا ملايمات و سختگيري ها هنوز بعد از گذشت سه سال از عمر دولت به قوت قبل باقيست اما جوانان بايد به فرداي روشن اميدوار باشند و هيچگاه دست از خواسته هاي مشروع خود برندارند.

وي افزود متأسفانه عده اي انحصار طلب شرايط را به گونه اي ايجاد كرده اند كه عملكردهاي مثبت و در راستاي منافع مردم را مورد هجمه قرار مي دهند.

سپس دكتر "كيانوش راد" نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نقش جوانان در فضاي سياسي كشور ابراز داشت كه جوانان در واقع پيشتاز حركت اصلاحات در جامعه اند ، در سال ٩٢ نيز اين جوانان موتور محرك انتخابات بودند و همت و آگاهي آن ها سبب موفقيت و به ثمر رسيدن فداكاري دكتر عارف در كناره گيري در انتخابات بود.

رئيس شوراي سياست گذاري استان خوزستان در ادامه به لزوم همكاري و وحدت در جريان اصلاحات اشاره كرد و با بيان اينكه ما حتي در راستاي منافع ملي و بهبود وضعيت مردم ، در شرايطي خاص حتي ممكن است از اصولگرايان هم حمايت كنيم ، گفت:

برخي حق ندارند با استناد به برخي مسائل غير منطقي آراء شوراي سياست گذاري را مورد هجمه قرار دهند.

دكتر "كيانوش راد" در پايان خواستار كمك به دولت منتخب در راستاي تحقق خواست مردم و ايجاد شرايط بهتر براي كشور شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار