اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
دومین بسته ی انتخاباتی شوشان/ حمایت شهردار سابق اهواز از لیست اصولگرایان / برنامه های ائتلاف اصولگرایان اهواز به روایت سخنگوی این ستاد / پخش کلیپ جنجالی برات قبادیان / حمایت آیت الله احمدی شاهرودی از ساری / حمایت سدا از سید جمال طباطبایی / روبان های آبی توسط هوادارن ضرغامی / حمایت کارگزاران سازندگی خوزستان از طباطبایی
روز دوم تبلیغات در حال سپری شدن است و بی شک حوزه ی ایذه و باغملک با مهمترین رخداد سیاسی- انتخاباتی در این روز، توجه تمامی تحلیلگران و صاحبنظران سیاسی خوزستان...


شوشان: روز دوم تبلیغات در حال سپری شدن است و بی شک  حوزه ی ایذه و باغملک با مهمترین رخداد سیاسی- انتخاباتی در این روز، توجه تمامی  تحلیلگران و  صاحبنظران سیاسی خوزستان  را به خود معطوف کرده است . چه اصلاح طلب باشیم و چه اصول گرا ، برای رسیدن به پیروزی ، مهمترین وظیفه ی سیاسی ما در برهه ی حساس کنونی تن دادن به سیاست های همفکرانمان  در کل کشور است .حمایت از عدم منتخبان لیست ها برای مدعیان یک جریان فکری،به مثابه یک خودکشی سیاسی محسوب خواهد شد که پرده از بلوغ نیافتگی سیاسی مفرطی برمی دارد که حاصلی جز شکست آرا نخواهد داشت.

به گزارش شوشان ، در دومین روز ماراتن تبلیغاتی، چهره ی شهر بیشتر و بیشتر  به سمت و سوی انتخاباتی شدن پیش می رود و بر تکاپویی که از دیروز آغاز شده است ،لحظه به لحظه افزوده می شود.برگزاری میتینگ های سیاسی-انتخاباتی و سازمان دهی تشکیلاتی گروه های سیاسی نیزشدت گرفته است. شنیده های انتخاباتی ما  از دومین روز تبلیغات در خوزستان را می خوانید: 

منصور کتانباف شهردار سابق خوزستان در پیامی از ائتلاف اصولگرایان خوزستان حمایت کرد و نوشت:  حتما مردم فهیم اهواز قدر دان زحمات آقایان دکتر جویجری و دکتر سید شریف حسینی هستند و یک بار دیگر اعتماد خود را به این بزرگواران در روز انتخابات ثابت خواهند کرد. انصافا این دو عزیز و آقای سید شکرخدا موسوی از دلسوزان نظام و انقلاب و اهواز هستند.

بازار داغ حمایت ها از کاندیداهای اهواز این روزها داغ است و در جدیدترین مورد ، شبیب جویجری کاندیدای اصولگرای اهواز به همراه آیت الله عباس کعبی در بیت آیت الله سید خضر موسوی در منطقه سیدخلف حضور یافتند و ایشان از شبیب جویجری اعلام حمایت نمودند.

عضو ارشد سازمان دانشجویان و فارغ التحصیلان خوزستان(سدا) خواستار تلاش مضاعف فعالین سیاسی اصلاح طلب برای پیروزی لیست امید شد. بهنام محمد پور گفت: خوشبختانه با همدلی و همراهی کم نظیر اصلاح طلبان در مرحله اول ،موفقیتی نسبی برای لیست امید حاصل شد که باید با توان بیشتر ،گام دوم را در مرحله دوم برداشت و پیروزی را کامل کرد.وی  همچنین انسجام اصلاح طلبان و اعتدال گرایان را در این دوره از انتخابات بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت تشکیلات سدا حمایت قاطع خود را از گزینه های لیست امید در خوزستان اعلام می کند . 

ستاد انتخابات اصلاح طلبان شهرستان اهواز در راستای حمایت از لیست امید در  مناطق هشت گانه ی شهر اهواز ستادهایی  را دایر و سامان دهی کرد.

پخش کلیپ برات قبادیان در حمایت از هدایت الله خادمی  ، کاندیدای خارج از لیست امید در حوزه ی انتخابیه ی ایذه و باغملک واکنش های منفی زیادی را در پی داشت و برخی صاحبنظران سیاسی حمایت قبادیان از خادمی را به دلیل اختلافات شخصی ایشان با عیسی قلی احمدی نیا که از حامیان سید جمال طباطبایی است ،می دانند .

آیت الله احمدی شاهرودی گفت: به علی ساری رای می دهم . نماینده ی مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه ی ستاد ساری  اظهار داشت: دکتر علی ساری از شخصیت های با ایمان و با اخلاق است که شایستگی نمایندگی  مردم اهواز را دارد. 

فلسفی سخنگوی ائتلاف اصولگرایان خوزستان در گفتگو با شوشان ضمن بیان فعالیت های پیش روی ائتلاف  اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات گفت: ائتلاف بزرگ اصولگرایان خوزستان در راستای تقویت و حمایت کاندیداهای خود ، یک سری کارهای جمعی را مدنظر دارد و یک سری فعالیت های تبلیغاتی 3 نفره در قالب پوستر ، کارتن پلاست که این موضوع در بُعد تبلیغات یک کار محدود است اما در مرحله ی بعد ، دو نشست مد نظر است تا اجتماع بزرگی با کاندیداهای که نتوانستند به مرحله دوم راه یابند تشکیل شود و تا از این طریق اعلام حمایت از سه کاندیدای اصولگرای دور دوم انتخابات اهواز نمایند. وی گفت: خوشبختانه 10 کاندیدای مهم اهواز در دور اول انتخابات ، ظرف روزهای آینده در این اجتماع حمایت خود را از کاندیداهای اصولگرای اهواز اعلام و در جلسات حضور می یابند. وی ادامه داد: نکته بعدی برگزاری نشست ها و اجتماعاتی است که در راستای معرفی و تبلیغات کاندیداها است، هر چند که خود کاندیداها هم برنامه های متعددی در ستادهای خود و در مناطق و محافل مختلف شهر دارند ، اما دوستان ما تلاش کرده اند ستاد ائتلافی در غرب و شرق راه اندازی کنند و بعد تبلیغات فیزیکی و نشست هایی در قالب معرفی کاندیداها داشته باشند.

قائم مقام ستاد ائتلاف اصلاح طبان خوزستان اصلاحات را گذر رسیدن به مطالبات مردم دانست.توفیق ساکی خاطر نشان کرد:اصلاحات یعنی عدم اصرار بر کج روی و همه ما به صورت منسجم بر حمایت از لیست از امید تاکید می کنیم.

ظهر امروز کلیپ های  تبلیغاتی از کاندیداهای لیست امید اهواز در گروه های مجازی منتشر شد که در این کلیپ ها ساری ، الباجی و یوسفی از هواداران خود خواسته اند به لیست امید رای دهند .آنها تاکید کرده اند تک رای کمک به جریان رقیب است.

سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان ( شاخه ایذه و باغملک ) طی بیانیه ای  از سید جمال طباطبایی حمایت کرد. در این بیانیه آمده است: سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان ( سدا) که به عنوان قدیمی ترین تشکل محلی استان خوزستان که از دوم خرداد 76 به این سو در چارچوب گفتمان پیشرو انقلاب اسلامی با رویکردی اصلاح طلبانه در استان خوزستان مشغول به فعالیت است ،پس از دیدار و گفت و گویی شفاف با سید جمال طباطبایی و در چارچوب ائتلاف امید ( اصلاح طلبان) حمایت خود را از کاندیداتوری سید جمال طباطبایی اعلام می کند.

افتتاحیه ی  ستاد محمود رضا ضرغامی ، کاندیدای مورد حمایت لیست امید در بهبهان نیز دیشب با نورافشانی فضا و در دست گرفتن روبان های آبی توسط هوادارن وی برگزار شد.همچنین  دکتر رضا ده ملایی از اصلاح طلبان شاخص بهبهان در جمع حامیان ضرغامی سخنرانی کرد.تا کنون 24 تشکل اصلاح طلب بهبهان حمایت خویش را از کاندیدای مورد حمایت لیست امید در بهبهان اعلام کرده اند و مجید سلیمانی ، عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز طی سخنانی خواستار حمایت  اصلاح طلبان بهبهان از وی شده است.

شهرام کیانی  ،خداداد محمدی ، منصور کاووسی  و محمد نجاتی پور از اصلاح طلبان شاخص ایذه و باغملک از سید جمال طباطبایی حمایت کردند .در عین حال از ستاد طباطبایی خبر می رسد که عیسی درویش پور نماینده ی سابق این حوزه انتخابیه نیز از طوایف ایذه و باغملک خواسته است تا به کاندیدای مورد حمایت لیست امید رای دهند . در عین حال یک همایش بزرگ پیاده روی  نیز راس ساعت 17 امروز از ستاد مرکزی انجام می شود.

حزب کارگزاران سازندگی خوزستان از سید جمال طباطبایی حمایت می کند.محمد رضا شجاعی، دبیر اول این حزب طی تماسی تلفنی به شوشان گفت:حزب کارگزاران سازندگی ضمن پایبندی به میثاق اصلاح طلبی قاطعانه از کاندیداهای لیست امید حمایت می کند .وی شایعات منتشر شده منسوب به این حزب در فضای مجازی مبنی بر حمایت از کاندیدایی غیر از نامزدهای لیست امید را تکذیب کرد.

علی گلمرادی، کاندیدای مورد حمایت لیست امید از حوزه ی انتخابیه ی ماهشهر، امیدیه و هندیجان امروز در دیدارهایی با مردم بندر امام خمینی گفت و گو کرد وتا پایان دومین روز تبلیغات نیز در دو همایش مردمی بزرگ در گرگر و هندیجان حضور خواهد یافت . گلمرادی همچنین گفت : در دولت تدبیر و امید دیگر شعار کارساز نیست و باید عملگرا باشیم. وی همچنین هم سو بودن با سیاست های دولت را مهم و ضروری دانست. 

دیشب آیت الله شاهرودی و آیت الله صیادی از میهمانان  ستاد جواد کاظم نسب الباجی بودند و وی امروز به همراه سه کاندیدای اصلاح طلب اهواز در جلسه ی مشترک با شورای ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان شرکت کرد. 

 همانند دور قبل حجم اقلام تبلیغاتی طیف اصول گرا در شهر نسبت به اصلاح طلبان فزونی دارد و پوسترهای ائتلاف فراگیر اصول گرایان به رنگ زرد در اهواز خود نمایی می کند.

فعالیت های تبلیغاتی روابط عمومی ستاد انتخاباتی همایون یوسفی ، کاندیدای مورد حمایت لیست امید در شبکه های مجازی از سایر کاندیداها پیشی گرفته است و فعالیت های انتخاباتی یوسفی  به صورت لحظه به لحظه  از طریق کانال رسمی روابط عمومی ستاد مرکزی وی اطلاع رسانی می شود. 

ولی الله شجاعپوریان ، عضو شورای شهر تهران و مدیر مسئول روزنامه ی همدلی هر گونه استفاده های تبلیغاتی از نام این روزنامه را محکوم کرد.وی گفت: بنده شناختی نسبت به حوزه ی ایذه و باغملک ندارم و اقدام سردبیر روزنامه ی همدلی ،نامه نگاری های اداری با نمایندگان بوده است.

سیاست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان در حوزه ی انتخابیه ی آبادان کماکان استراژی سکوت است و از فعالیت های تبلیغاتی این حوزه ی انتخابیه نیز خبری در دست نیست. 

در این دوره از انتخابات سید شریف حسینی و سید شکر خدا موسوی ، دو کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصول گرایان  دراهواز با شعار های " من از خوزستانم " و " مردی از جنس مردم" پا به عرصه ی رقابت گذاشتند.

همایون یوسفی گفت: چند صدایی نیاز امروز جامعه ی ماست و  باید صداهای متفاوت به صورت برابر توسط افکار عمومی شنیده شوند.یوسفی کاندیدایی است که در دور اول بیشترین آرای مردمی را از حوزه ی انتخابیه ی اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون کسب کرد.

دکتر جمشید سلحشور کاندیدای دور اول انتخابات ایذه و باغملک که با شعار اعتدال وارد صحنه انتخابات شده بود به تبعیت از لیست امید و تصمیم شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان ، حمایت خود را از سید جمال طباطبایی اعلام کرد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
1
0
comment سلام:
1_جناب آقایان درویش پور و کاووسی ازطباطبایی حمایت نکردند.2_ اصلاح طلبان شناخته شده باغملک تا آنجایی که ما در ایذه وباغملک هستیم ، به اتفاق از خادمی حمایت کردند.
3_ جناب [...] علی رغم مصاحبه بر علیه جریان88و شعار برعلیه فتنه گران که نورد تایید قرار نگرفت ، دور اول هم از جناب طباطبایی در ایذل حنایت کرد ، اما نتوانست آراء جناب طباطبایی را از سقف ستتی خودش( 6000 ) بگذراتد بلکه پایین تر هم رسید5600رای
4_ جناب آقای قبادیان بیشتر از هرکس دیگری از دو کاتدیدای نورد نظر شناخت دارد،
و با اصرا اصلاح طلبان و شهرستان وارد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار