اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
شوشان: عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به اینکه گفته می شد برخی تماشاگران اهوازی سنگ های نیم کیلویی با خود به داخل ورزشگاه آوردند، گفت:آن عده تماشاگر که سنگ‌پرانی کردند، سنگ‌های ساختمان ورزشگاه را کندند و پرتاب کردند وگرنه سنگی با خود وارد ورزشگاه نکردند. دو روز قبل از مسابقه نیز شهرداری اهواز کاملا استادیوم را پاکسازی کرده بود. آن تماشاگرانی هم که مورد هجوم قرار گرفتند، به این دلیل بود که عده‌ای صندلی‌های ورزشگاه را در آوردند و به سمت آن‌ها پرتاب کردند و نفراتی را هم داشتیم که سنگ به سمت آن‌ها پرتاب شد. در خصوص خسارت به ورزشگاه تختی هم هنوز برآورد هزینه نکرده‌ایم.

 طالقانی که گفته می شود میزبانی تختی در این بازی به اصرار او انجام شده، منکر همه چیز شدوگفت: سوال این است که چرا این بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، باید بگویم که میزبان تعیین‌کننده زمین است و با توجه به این که سازمان لیگ زمین تختی را برای دیدارهای استقلال اهواز پذیرفته ، این ورزشگاه محل میزبانی این تیم بوده و ما نمی‌توانیم به استقلال اهواز دیکته کنیم که شما نمی‌توانید در این زمین بازی کنید. یک شب قبل از مسابقه نیز تصمیم جمعی بر این بود که بازی در زمین تختی برگزار شود .

طالقانی بیان‌ کرد: این‌که بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود یا نشود باید دستگاه‌های مربوط مانند شورای تامین تصمیم بگیرند و تصمیم جمعی که جهت برگزاری بازی در تختی گرفته شد، قابل احترام است و این طور نیست که ما در این زمینه تصمیم گرفته باشیم. در زمینه برقراری امنیت نیز چیزی متوجه ما نیست و ما درخواست‌کننده هستیم، تصمیم با آن‌ها است و من اجراکننده هستم و مگر آن وقت ما می‌توانیم بگوییم نه؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار