شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
 فرماندار اهواز از تحويل 700 هزار تعرفه راي به اين فرمانداري براي برگزاري دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اين حوزه انتخابيه خبر داد.

اسماعيل ارزاني بيرگاني يكشنبه در گفت وگو با ايرنا با بيان اينكه در مرحله دوم انتخابات معمولا مشاركت 30 تا 40 درصد به نسبت دور نخست كمتر است، مردم را به مشاركت در اين دوره دعوت كرد و افزود: مرحله دوم در واقع سرنوشت ساز است و مردم بايد براي تعيين نتيجه نهايي پاي صندوق ها حضور يابند.

وي اظهار كرد: همانند دور نخست انتخابات 475 شعبه اخذ راي در اهواز مستقر شده و در مجموع حدود 15 هزار نفر در برگزاري انتخابات در حوزه انتخابيه اهواز همكاري دارند. وي همچنين درباره تخلفات احتمالي نامزدهاي اين دوره از انتخابات گفت: نصب بنر فقط در محل ستادها مجاز و نصب بنرهاي بزرگ در سطح شهر ممنوع است به همين دليل اين بنرها را جمع آوري مي كنيم.

رئيس ستاد انتخابات اهواز خاطرنشان كرد: تاكنون تخلف عمده اي از نامزدها ديده نشده و مواردي كه بوده به ستادها اعلام شده است. وي خريد و فروش راي را از جرايم انتخاباتي دانست و افزود: اثبات اين جرم سخت است و هنوز موردي از خريد و فروش راي را نتوانستيم شناسايي كنيم.

دور نخستل انتخابات مجلس دهم هفتم اسفند پارسال برگزار و مرحله دوم انتخابات 10 ارديبهشت برگزار مي شود. براي انتخاب سه نماينده حوزه انتخابيه اهواز، باوي، كارون و حميديه، شش نامزد به رقابت مي پردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار