اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
چهارمین بسته انتخاباتی شوشان/ همایش 10 هزار نفری اصولگرایان در امانیه / کلپپ های تبلیغی با ژست دفاع از مردم / انتشار کلیپ یار دبستانی از سوی ستاد اصلاح طلبان اهواز / تعریف و تمجیدهای کواکبیان از مردم ایذه و باغملک / مناظره یک اصلاح طلب با یک اصولگرا / سنگپرانی به کواکبیان / ضیافت ، شیرینی و کِل به همراه 50 کیلو آلبالو / سخنرانی عارف تحریم می شود / انتقاد تند از حضور عارف در ماهشهر / سخنرانی برات قبادیان در دفاع از یوسفی / لیستی که الباجی تکذیب کرد / حسین مرعشی در اهواز / شرافت بختیاری با پول و اسکناس عوض نمی شود
مروز آسمان انتخاباتی خوزستان تا پیش از ظهر آرام و آفتابی بود و نه از پس لرزه های پایتخت بمب انتخاباتی خوزستان خبری بود و نه در حوزه های انتخابیه ی دیگر شاهد ناآرامی بودیم.

شوشان: امروز آسمان انتخاباتی خوزستان تا پیش از ظهر آرام و آفتابی بود و نه از پس لرزه های پایتخت بمب انتخاباتی خوزستان خبری بود و نه در حوزه های انتخابیه ی دیگر شاهد ناآرامی بودیم. اما از عصر به آن سو، رخدادهایی از جنس سنگ، مقداری شعار و یک بغل امیدواری به وقوع پیوست که در بسته ی انتخاباتی امشب شوشان گنجانده شده است . 

به گزارش شوشان ، در این روزها ، فعالین ستادی تا پاسی از شب به تکاپوهای انتخاباتی مشغولند و شب های اهواز و شهرستان ها نیز به رنگ تبلیغاتی از نوع بهارستانی درآمده است. همایش های بزرگ اصلاح طلبی که در روز چهارم تبلیغات در خوزستان برگزار شد، میهمان ویژه ای داشت. دبیرکل حزب مردم سالاری یک شنبه به خوزستان سفر کرد تا همانند دیگر همفکرانش که در کل کشور برای حمایت از لیست امید بسیج شده اند ، به حمایت از نامزدهای امید در خوزستان سخنرانی کند. رخدادهای انتخاباتی روز چهارم را مرور می کنیم: 

  دبیرکل حزب مردم ‌سالاری که در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز سخن می گفت با بیان این ‌که باید تکلیف مرحله دوم انتخابات مشخص شود تا بتوان واقعیت مجلس دهم را تنظیم کرد، اظهار کرد: به دنبال تهرانیزه کردن انتخابات در دور دوم هستیم به شکلی که همه استان‌ها از انتخابات تهران الگو بگیرند و در این حالت است که می‌توانیم به تمام وعده‌های خود پایبند با‌شیم..وی همچنین خطاب به مخالفین اصلاحات گفت:خواب آن را ببینید که آقا محمود دوباره رئیس جمهور شود!

  کواکبیان همچنین عصر امروز (یکشنبه) به ایذه سفر کرد تا در این حوزه ی انتخابیه در حمایت از سید جمال طباطبایی سخنرانی کند. از ایذه و محل سخنرانی دبیر کل حزب مردم سالاری خبر می رسد که ماشین های حامی طباطبایی چندین کیلومتر خارج از شهر به پیشواز سخنرانشان آمده بودند. اما مخالفین نیز آمده بودند ؛ البته نه به قصد خوش آمدگویی و استقبال ، بلکه از سر خشم و فوران این خشم به صورتی بود که ماشین حامل سخنران ، از سنگ پرانی مخالفین در امان نماند!

  شعار " زنده باد اصلاحات " از سوی اجتماع هفت هزار نفری که مستمع سخنرانی کواکبیان در مسجد صاحب الزمان ایذه بودند، بارها توسط حاضرین سر داده شد. سخنرانی دبیرکل حزب مردم سالاری به صورت کامل و با موفقیت در این شهر به پایان رسید. کواکبیان در عین حال در جمع مردم ایذه گفت که شرافت بختیاری با پول و اسکناس عوض نمی شود.

  پخش کلیپ های تبلیغی با ژست دفاع از خوزستان و انتقاد از مسئولین ، این روزها باب شده است. اخیرا کلیپی به صورت گسترده از سید شکرخدا موسوی کاندیدای اصولگرای اهواز در شبکه های مجازی منتشر شده که به استاندار و فرماندار تاخته و گفته است که آقای استاندار و فرماندار نباید رویشان بشود که به بعضی از مناطق بروند. وی گفته است که استاندار باید از منابع نفتی جهت پیشرفت استان استفاده کند. البته پخش این کلیپ این سوالات را ایجاد کرده که چرا باید در آستانه انتخابات این گونه سخنان گفته شود و چرا جناب موسوی که چهار سال نماینده اهواز بوده در جذب و تخصیص اعتبارات نفتی قدمی برنداشته است که حال و روز استان چنین شود؟

  کلیپ یار دبستانی از سوی ستاد اصلاح طلبان اهواز در گروه های واتساپی منتشر شد. این کلیپ با تصاویری از سه کاندیدای اصلاح طلب اهواز ، تصاویر همایش ها ، گردهمایی ها ، حمایت ها ، نشست ها و... منتشر شد. در پایان این کلیپ هم سه کاندیدای اصلاح طلب اهواز دست در دست یکدیگر می گذارند.

  دبیر کل مردم سالاری در حالی که از سمت ایذه به سوی اهواز عزیمت می کرد، در گفت و گویی تلفنی به شوشان گفت: شانس کاندیدای لیست امید در ایذه بالاست. وی اظهار کرد: مردم ایذه بسیار باصفا ، صمیمی و با اخلاص هستند. کواکبیان حضور مردم در پای صندوق های رای در دور دوم را گسترده تر پیش بینی کرد و افزود: رای مردم در دور دوم سیاسی تر خواهد تر بود. وی در عین حال حمایت مردم خوزستان از لیست امید را امیدوار کننده توصیف کرد.

  سید جمال طباطبایی در همایش بزرگ ایذه گفت: تمامی احزاب باید زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت کنند و هر کسی کوچکترین اشتباهی کند با مردم طرف است.کاندیدای مورد حمایت لیست امید در ایذه ،نه تنها در حوزه ی انتخابیه ی خویش بلکه در مرکز استان نیز حامیان بی شماری دارد و چهره های سیاسی زیادی در خوزستان تاکنون در حمایت از وی مصاحبه و سخنرانی کرده اند.

  عادل ریون رئيس ستاد انتخاباتي حزب توسعه و عدالت خوزستان با توجه به حضور عارف در خوزستان و شرکت و سخنرانی در گردهمایی اصلاح طلبان اهواز گفته است که اين امر جاي تاسف دارد چرا كه خود كانديداهاي اصلاح طلب نبايد زيربار همچين موضوعي بروند چرا که در مجلس آینده ، جنگ بر سر انتقال آب است و عارف در گذشته سابقه دفاع از طرح های انتقال آب کارون را دارد. وی این را هم گفته است که اين ميتينگ و همايش اگر قرار است برگزار شود بايد تحريم شود چرا كه بحران آب يك موضوع استاني است و چپ و راست ندارد.
 
     ظهر امروز ( یکشنبه ) نامزدهای" یاس" در اهواز به همراه مردم حوزه ی انتخابیه ی خویش به تماشای فیلم سینمایی " 50 کیلو آلبالو " رفتند تا زمانی را به دور از هیاهوی سخنرانی و تبلیغات ، به تفریح بگذرانند. ستاد مرکزی ائتلاف تشکل های مردمی استان خوزستان به علاقمندان حضور در سینما هلال ، بلیت رایگان اهدا کرد.

  سید مجید مروج ، عضو حزب اعتماد ملی و از مسئولین ستادهای هشت گانه ی شهر اهواز گفت: رساندن صدای اصلاحات به گوش مردم ، نتیجه ی خوبی خواهد داشت. وی ضمن حمایت از تصمیم شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان در حوزه ی انتخابیه ی ایذه و باغملک ، تصریح کرد: همراه کردن طیف اصولگرا ، با آرمان های اصلاح طلبی نه تنها ایراد نیست بلکه یک پیروزی بزرگ برای اصلاح طلبان محسوب می شود.مروج در عین حال امکانات ستادهای 8 گانه ی اهواز را کافی ندانست ،اما گفت: استقبال مردمی از این ستادها خوب است.

  ستاد ائتلاف احزاب اصلاح طلب شهرستان امیدیه با پیگیری اصلاح طلبان این شهرستان برپا شد. گروه های مردمی جهت حمایت از علی گلمرادی ، کاندیدای لیست امید از این حوزه ی انتخابیه می توانند در این ستاد حضور به هم برسانند.

  بختیاری ها برای جواد کاظم نسب الباجی ، " کِل " زدند. کِل زدن یکی از سنت های زنان و دختران قوم غیور بختیاری است که در مراسمات آیینی انجام می شود و نشانه ی شادی و آرزوی خیر مادران برای فرزاندانشان است. 

* نامزد لیست امید در اهواز گفت: با فقر، فساد و تبعیض مبارزه خواهیم کرد.جواد کاظم نسب الباجی اظهار داشت:ارتقای رفاه عمومی مردم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی با شعار محقق نمی شود بلکه باید با سیاست های مبتنی بر دانش و تجارب محلی و بین المللی و همچنین همراهی همه شهروندان اقدام شود .وی همچنین تنوع قومی در اهواز را یک فرصت دانست.

  برات قبادیان و همسرش در حمایت از همایون یوسفی سخنرانی کردند. قبادیان با حضور در ستاد مرکزی همایون یوسفی ضمن حمایت از کاندیداهای لیست امید در خوزستان تن دادن به منافع جامعه را راهی برای جلوگیری از نفاق و رسیدن به پیروزی دانست. 

  جلسه پرسش و پاسخ " چرا لیست امید" به همت نهادهای مردمی حوزه ی زنان در اهواز ، برگزار شد.

  به عقیده ی صاحبنظران سیاسی ،امکانات کم مالی کاندیداهای اصلاح طلب در مقایسه با اصولگرایان، از دید مردم نقطه ی مثبتی است.این صاحبنظران معتقدند: مردم به نامزدهایی که خرج های میلیاردی می کنند اقبالی نشان نمی دهند و در دل می گویند: اینان این پول ها را از کجا آورده اند! 

  همایش بزرگ 10 هزار نفری اصولگرایان اهواز ، خبری بود که امروز ستاد اصولگرایان خوزستان منتشر کرد و این همایش همان بمب خبری ست که این روزها رسانه های اصولگرا از آن یاد می کنند. از قرار معلوم ، سه شنبه ساعت 21 در امانیه برگزار می شود و چهره هایی همچون خیریه نیسی ، سید کریم حسینی  ، سودانی ، اسکندر لطفعلی زاده ، حجت الاسلام سید میر تاج الدین طباطبایی و .. در این همایش حضور خواهند داشت.

  امشب در تالار عسل اهواز با حضور نامزدهای یاس ، ضیافت شام و شیرینی برپاست. در این مراسم که به دعوت قوم بختیاری، ترک قشقایی ، کرد و عرب برگزار می شود برای حاضرین آهنگ های لری و عربی نواخته می شود.

  بعد از ظهر یکشنبه ستاد جوانان جواد کاظم نسب الباجی واقع در سعدی ، نبش کاشان شرقی، با برگزاری جشنی افتتاح شد. در این جشن دهه ی هفتادی ها ، دانش آموزان ، دانشجویان و جوانان حضور داشتند.

  یکی از مسئولین ماهشهر گفته است که اگر عارف در ماهشهر حضور پیدا کند امت حزب الله ساکت نخواهند نشست و با پای پیاده از سربندر به ماهشهر می روند و حق عارف را کف دستش می گذارند! وی در اظهار نظر تندی عارف را جاده صاف کن اصلاحات خواند. وی این را هم گفته است که اصلاح طلبان به کاندیداها 500 میلیون تومان پول می دهند تا آنها را وارد لیست امید کنند. وی که پیش تر از موافقین علی گلمرادی بود هم اکنون به مخالفین کاندیدای مورد حمایت لیست امید در حوزه ی انتخابیه ی ماهشهر، امیدیه و هندیجان تبدیل شده است . 

  رئیس اصلاح طلبان ماهشهر با صدور پیامی به این اظهارات پاسخ داده و گفته است که: بنده شخصا عضو شورای سیاستگذاری استان خوزستان هستم و اتهام عضویت 500 میلیونی در لیست امید را رد می کنم !  

  رئیس ستاد ائتلاف اصولگرایان خوزستان و رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان با یکدیگر مناظره می کنند. جعفر فلسفی و سید جابر موسوی صبح فردا (دوشنبه ) در دانشگاه پیام نور اهواز به بررسی دیدگاه حزب اصولگرا و اصلاح طلب پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی و افق پیش رو می پردازند و از دیدگاه های خود دفاع می کنند.

  بنر همایون یوسفی در منطقه ی گلستان اهواز مورد هجوم واقع شد. حمله کنندگان علاوه بر آسیب به بنر یوسفی ، بنرهای تبلیغاتی لیست امید را نیز مورد هجمه قرار دادند.

حسین مرعشی ششم اردیبهشت ماه در شهر اهواز است. سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در ادامه سلسله برنامه های ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان ، جهت حمایت از لیست امید به خوزستان می آید و در حصیر آباد سخنرانی خواهد کرد.

  جواد کاظم نسب الباجی کاندیدای اصلاح طلب اهواز در پی انتشار لیست های خلق الساعه از سوی تعدادی از مجموعه های انتخاباتی گفته است که بنده بارها اعلام کرده و می کنم بجز لیست امید و ائتلاف توحید الصوت ، عضو هیچ لیست دیگری نبوده و نیستم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment کواکبیان [...] است.جوابتوسال دیگه میگیری.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار