شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
شوشان: در چهارمین روز شروع تبلیغات انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه‌ ماهشهر، امیدیه و هندیجان، هندیجانی‌ها استقبال بی‌نظیری از علی گلمرادی کاندیدای لیست امید داشتند.

 علی گلمرادی که برای دیدار با مردم هندیجان به این شهرستان و شهر زهره سفر کرده بود، با همراهی تعدادی از چهره‌های سرشناس از جمله: علیرضا شریفی، افشین آریایی، عزیز حیدری کیا، جواد روشن زاده، محمدرضا قنواتی و تعدادی دیگر از چهره‌های شاخص در مسجد جامع و حسینیه حضرت ابوالفضل«ع» این شهر به ایراد سخنرانی پرداخت.

جواد روشن زاده فعال سیاسی و افشین آریایی دبیر حزب اتحاد ملت ماهشهر نیز جزو نفراتی بودند که در حمایت از گلمرادی سخن گفتند.

آریایی در بخشی از سخنان خود گفت: مجلس نقش مهمی در برقراری ارتباط بین حکومت و مردم دارد و یکی از نشانه‌های مهم حکومت‌های دمکراتیک است.

وی افزود: مردم باید نماینده را از جنس خودشان احساس کنند. نماینده‌ای که از جایگاه بالا به مردم نگاه می‌کند، متکبرانه صحبت می‌کند، چهره‌ای عبوس دارد، نمی‌تواند زنجیره‌ مناسبی برای ارتباط مردم با حاکمیت باشد.

آریایی همچنین به پاره‌ای از مشکلات موجود بخصوص در بخش‌های اقتصادی و درمانی هندیجان اشاره کرد و خواستار پیگیری و حل این کاستی‌ها توسط مسئولان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار