اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
در حالی كه چند روزی به مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است در برخی استانها نشست های انتخاباتی با حضور فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا بر تب انتخابات افزوده است.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه آذربایجان شرقی میزبان عارف (رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان)، چهار محال و بختیاری میزبان موسوی لاری (عضو شورای مركزی مجمع روحانیون و وزیر كشور دولت اصلاحات)،شهرستان ساوه استان مركزی میزبان كواكبیان (دبیر كل حزب مردمسالاری)، شهرستان بروجرد استان لرستان میزبان محجوب( دبیركل خانه كارگر) و شهر ملایر استان همدان میزبان حسینی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ) بود. 

همچنین زنجان میزبان ابوترابی فرد( نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی) و حاجی بابایی (وزیر سابق آموزش و پرورش)، شیراز میزبان شجاع پوریان (عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی)، همدان میزبان پدر شهید احمدی روشن و رودهن استان تهران میزبان خرازی (رئیس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان) بود.
محور و كلید واژه بیشتر نشست های تبلیغاتی اصولگرایان و اصلاح طلبان بر مشاركت حداكثری مردم در دور دوم انتخابات و همچنین اقتصاد مقاومتی، رفع مشكلات معیشتی و برجام بود.
**** 
رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با حضور در دو شهرستان استان آذربایجان شرقی علاوه بر تاكید بر حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات، سیاه نمایی در باره برجام را جفا در حق نظام دانست.
محمدرضا عارف مشكلات اقتصادی و معیشت مردم را دغدغه اصلی اصلاح طلبان دانست.
محمدرضا عارف در جمع مردم مرند استان آذربایجان شرقی به عملكرد دولت از سال 84 تا 92 پرداخت و گفت: هنوز 600 هزار میلیارد تومان بدهی از دولت گذشته مانده كه معادل حداقل بیست سال عملكرد بودجه عمرانی كشور است.
عارف همچنین برخی اموری كه در دو مجلس قبلی دنبال شد را اسفناك توصیف كرد و گفت: علاقه ندارم برخی مسائل را باز كنم اما اجازه نخواهیم داد نماینده ای در مجلس دهم مسیر مجلس های قبلی را دنبال كند. 

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم در جمع مردم شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی فضای انتخاباتی كشور را خوب و بانشاط ارزیابی كرد.
***
حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری در چهارمحال و بختیاری، مجلس دهم را مجلسی واقع گرا دانست و ابراز امیدواری كرد كه در مرحله دوم انتخابات نیز مردم با حضور خود،نمایندگانی را انتخاب كنند كه در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

عضو شورای مركز مجمع روحانیون و وزیر كشور دولت اصلاحات همچنین به سكوت برابر فسادهای مالی و اختلاس های سه هزار میلیاردی اشاره كرد و گفت: مردم در انتخابات هفتم اسفندماه 94 نمایندگانی را انتخاب كردند كه در برابر این فسادها ایستادگی خواهد كرد .

موسوی لاری همچنین به داشتن شور انتخابات در مرحله دوم، برجام ، رسالت جنبش دانشجویی و اجماع بزرگان اصلاح طلبان اشاره داشت.
**
حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در زنجان توصیه هایی به نمایندگان مجلس دهم داشت و از آنان خواست كه با توجه به مشكلات در اجرای قوانین در مسیر پالایش قوانین حركت كنند.
وی اضافه كرد: نمایندگان مجلس هشتم حركت را برای پالایش قوانین آغاز كردند و این مسیر در مجلس نهم نیز ادامه یافت كه باید در مجلس آینده تداوم داشته باشد.
***
مصطفی كواكبیان،دبیر كل حزب مردمسالاری نیز در جمع مردم ساوه گفت: مرامنامه اصلاح طلبان، اعتقاد راسخ به مبانی اصلی نظام و انقلاب است و این امر سبب شده تا روحیه اصلاح گرایی در جامعه ترویج شود.
منتخب مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: مجلس باید در دوره دهم پوست اندازی را تجربه كند و تحول اساسی در آن به هر نحو برای خدمت رسانی بیشتر به ملت و مردم باشد. 
وی گفت: حضور حداكثری مردم در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عامل مهم در تهرانیزه شدن آرای انتخابات است. 
دبیر كل حزب مردمسالاری در شهرستان زرندیه نیز گفت: در مجلس دهم در مقوله مفاسد اقتصادی عزمی راسخ وجود خواهد داشت و به ملت ایران قول می دهیم كه سكوت نخواهیم كرد، چراكه سكوت در قبال این مفاسد خیانت است.
***
علیرضا محجوب دبیركل خانه كارگر در ستاد انتخاباتی یكی از نامزدهای بروجرد، كارگران را ستون اجرای اقتصاد مقاومتی دانست.
وی بیكاری فارغ التحصیلان، امرار معاش بازنشستگان و همچنین بحث سالخوردگی را از مشكلات كشور بیان كرد و قراردادهای موقت یك ماهه و سه ماهه را تهدیدی جدی برای جامعه كارگری دانست .
****
سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در شهر ملایر استان همدان به تشویق مردم برای شركت در دور دوم انتخابات اشاره كرد.
وی تاكید كرد : در این مرحله انتخابات باید انتخابی احسن و اصلح داشته باشیم و بهترین ها را برگزینیم كه دلسوز كشور و مردم باشند و با آگاهی به مسائل كشور، به فكر امور و مصلحت كشور باشد.
***
ولی الله شجاع پوریان عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در دانشگاه شیراز گفت:‌ با توجه به انتخاب حدود یك چهارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات، این مرحله در تعیین مسیر حركت مجلس دهم بسیار تاثیرگذار است .
این فعال سیاسی گفت: دور دوم انتخابات از دور نخست كم اهمیت تر نیست و از این رو، باید انتخابات دهم اردیبهشت را جدی بگیریم. 
**
نماینده مردم كرمان و راور و رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در شهر رزن از توابع استان همدان گفت: تعامل نماینده منتقد با دولت مغایرتی با تفكر سیاسی افراد ندارد چون با وجود اختلاف سلایق باید به دولت كمك كرد.
به اعتقاد محمدمهدی زاهدی، نماینده مجلس تعهد به نظام و انقلاب داده است و در صورت داشتن اختلافاتی از نظر تفكر سیاسی ولی مكلف است از كلیت دولت حمایت كرده و با دولت تعامل داشته باشد.
وی تاكید كرد: انتخابات نشانه شور و شعور انقلابی و بصیرت مردمی است.
**
پدر شهید احمدی روشن نیز در جمع مردم ملایر از توابع استان همدان اظهار كرد كه با انتخاب اصلح دست دشمنان را كوتاه كنیم.
رحیم احمدی روشن تاكید كرد كه مردم باید در انتخاب نمایندگان دهمین دوره مجلس دقت لازم را داشته باشند و نماینده ای را انتخاب كنند كه ولایی و با بصیرت باشد.
احمدی روشن تاكید كرد: امروز باید با بصیرت مراقب ترفندهای دشمنان باشیم، چرا كه شاهد بد عهدی ها و دو رویی دشمنان بودیم.
***
حمیدرضاحاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در جمع اصولگرایان زنجان، انتخابات را نماد قدرت یك كشور دانست و گفت: مشاركت حداكثری مردم در انتخابات، الگوی موفق نظام اسلامی را بیش از پیش به اثبات می رساند.
منتخب مردم همدان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: نیازمند حماسه آفرینی هایی از جنس حماسه دوران دفاع مقدس هستیم.
****
سیدمحمدصادق خرازی نیز در گردهمایی اصلاح طلبان حوزه انتخابیه دماوند و فیروزكوه در شهر رودهن استان تهران« نیاز كشور را داشتن مجلسی با نقشه راه جدید دانست.
رئیس شورای مركزی حزب ندای ایرانیان برگزاری انتخاباتی باشكوه را از مهمترین مولفه های تقویت امنیت ملی دانست و گفت: اگر در شرایط كنونی نگران نسل آینده كشور و اهداف بلند ملت هستیم، باید رسالت و وظیفه خویش را بشناسیم و بر اندیشه های خود پایبند باشیم.
به گزارش ایرنا، در مرحله دوم انتخابات، 136 نامزد در 55 حوزه انتخابیه در 21 استان برای بدست آوردن 68 كرسی باقیمانده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت. 
در مرحله نخست دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تكلیف 222 كرسی مجلس مشخص شد. 
تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا هشت صبح پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد و انتخابات 10 اردیبهشت برگزار می شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار