اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۰۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
سید کریم حسینی : نباید به کاندیداهای بی تجربه رای داد / سید شریف : اتحاد ما مثل بقیه پوشالی نیست
در اجتماع اصولگرایان اهواز ، سید کریم حسینی ، خیریه نیسی ، مینا نیسی ، جعفر فلسفی ، سید تاج الدین طباطبایی ، احسان مطیعی ، عبدالمجید قبیطی...







* سید کریم حسینی در اجتماع اصولگرایان اهواز گفت: خوشحالم در خدمت کاندیداهای اصولگرا هستیم که به دور دوم راه یافتند. وی گفت: طبق آمارهای ارائه شده برادرانی که جز اىتلاف اصولگرایان هستند بیش از 300 هزار رای کسب کردند و امیدواریم با توجه به حساسیت دور دوم و برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام ، مردم در انتخابات 10 اردیبهشت ماه شرکت کنند . 

سید کریم حسینی گفت : امشب همه اصولگرایان دور هم جمع شدند تا کاندیداهای مورد نظرشان را به مجلس بفرستند تا جلوی نفوذ دشمن را بگیرد . این سه نفر کاندیدا از تجربه کافی برخوردار هستند و کار اشتباهی است که به سه کاندیدایی رای دهیم که نه تجربه ای دارند و نه سابقه کار اجرایی.

* در اجتماع اصولگرایان اهواز ، سید کریم حسینی ، خیریه نیسی ، مینا نیسی ، جعفر فلسفی ، سید تاج الدین طباطبایی ، احسان مطیعی ، عبدالمجید قبیطی ، حمید رضا مردانی ، اسکندر لطفعلی زاده ، عبدالمیر کعب عمیر و ... در کنار سه کاندیدای اصولگرای اهواز حضور داشتند.


* شکر خدا موسوی کاندیدای اصولگرای اهواز در این همایش گفت : امروز در مقطع بسیار مهمی قرار داریم زیرا فشارهای بسیاری از طرف استکبار جهانی امریکا و متحدانش در منطقه به ایران وارد شده است اما ایران اسلامی با اقتداری که با پشتوانه این مردم دارد مقابل همه این زورگویی ها ایستاده است. زیرا می بینیم با همه فشارها ایران با ثبات و امن است. می توان گفت ایران امن ترین کشور جهان است الان در قلب اروپا هم میبینیم که چه ناامنی ها و بمب گذاریهایی می شود. البته برای این امنیت هزینه ها دادیم که شهدا ، جانبازان ، اسیران و شهدای حرم هستند. موسوی افزود: 35 سال است که در تحریم هستیم و با اراده همین ملت تا بحال ایستادگی کردم و خواهیم کرد. دشمنان ما سعی دارند در کشور نفوذ کنند و هدف آنها ارکان نظام است که باید مراقب بود.

این کاندیدای اصولگرا افزود: دغدغه اصلی رهبر انقلاب اقتصاد و بیکاری است . رهبری تاکید کردند که مجلس آینده باید بر روی این مساله کار کند و ما سه کاندیدای اصولگرا تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بیانات رهبر عزیز تحقق پیدا کند و اولویت ما سه کاندیدا بعد از راه یافتن به مجلس فقط همین خواهد بود.

سید شریف حسینی نیز در همایش و اجتماع اصولگرایان اهواز گفت: دشمنان قسم خورده ما نقشه های خود را یکی پس از دیگری پیاده می کنند. جنگ تحمیلی و خسارت های وارده که با ایستادگی و ایثار مردم ، دشمن را از دسترسی به اهداف دور کرد. تهاجم فرهنگی و تحریم های ظالمانه که مردم با مقاومت خود دشمن را مایوس کردند. وی گفت : باید مراقب حربه دشمن و استفاده از نفوذی ها برای وررد به مجلس باشیم و باید مانند جنگ تحمیلی که شهید ، جانباز و اسیر دادیم در مقابل آن ها بایستیم.

حسینی افزود: اتحاد ما سه نفر مانند بقیه پوشالی نیست و محکم است. اتحاد ما پیروی از رهبری و ولی فقیه کشور است. اتحاد واحد داریم و قول می دهیم در صورت منتخب شدن برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تمام تلاش خودمان را انجام دهیم . 

سید تاج الدین طباطبایی از دیگر سخنرانان این همایش بود و گفت: تمام تلاش و توان خود را برای حمایت از لیست اصولگراها گذاشته ام و سه کاندیدای عزیز باید بعد از انتخاب ، همه تلاش خود را در جهت تحقق بیانات رهبری در رابطه با رفع بیکاری و باز کردن گره اقتصادی کشور ، انجام دهند. رهبری فرمودند که راه حل باز شدن گره اقتصادی کشور و مردم ، اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل است.

خیریه نیسی نیز در این همایش گفت : وظیفه ما این است جلوی نفوذی ها را بگیریم و نگداریم به مجلس راه پیدا کنند زیرا نشان دادند که دست پروده امریکا هستند . ما به کسانی رای میدهیم که حافظ حرمت خون شهدا باشند و پشت سر رهبری بایستند نه مقابل رهبری . ما کاندیداهایی می خواهیم که از منافع خوزستان دفاع کنند و حقوق مردم خوزستان را بگیرند.

شبیب جویجری کاندیدای اصولگرای اهواز در این همایش گفت: امیدوارم خدا این توفیق را بدهد که بتوانم در عرصه های مختلف به مردم خدمت کنم . جویجری افزود: در استان خوزستان مشکلات متعددی داریم و باید دنبال راه حل ها باشیم و راه حل های کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار خودمان قرار دهیم تا بتوانیم رضایتمندی مردم غیور خوزستان و اهواز را بوجود آوریم.

* جعفر فلسفی سخنگوی ائتلاف اصولگرایان هم در این همایش گفت: دلیل اصلی برگزاری این گردهمایی ، حمایت دوستانی است که در دور اول انتخابات رقیب و در دور دوم رفیق کاندیداهای فعلی اصولگراها هستند و این باعث خوشحالی است. فلسفی افزود: به گفته امام راحل انتخابات باید مظهر وحدت باشد و همه جناح ها در کنار رقابت وحدت ملی را فراموش نکنند و به لطف الهی امروز به طور نمادین شاهد این امر بودیم.  در این انتخابات جریان اصولگرایی مصمم است که بعد از پیروزی در انتخابات با تشکیل کارگروه هایی پیگیر مشکلات مردم خوزستان باشد و هر سه کاندیداها با هم به این وحدت رسیده اند که تمام تلاش و وقت خود را در این امر صرف کنند .

وی در پایان گفت: در دور اول 8 نفر اصولگرا و 2 نفر مستقل مایل به اصولگرایی رای آورند و سعی داریم در دور دوم هم 4 الی 5 کرسی از صندلی های مجلس را بگیریم تا بتوانیم جریان سازی کنیم برای پیگیری حل مشکلات مردم خوزستان که اقتصاد و بیکاری است چرا که رهبری فرمودند اولویت ما باید اقتصاد باشد 
پس به امید پیروزی

* در پایان گردهمایی بزرگ اصولگرایان ، همه دست در دست هم به امید پیروزی عکس دسته جمعی گرفتند
 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment پس دكتر جويجرى چرا در اين جمع نبودند ايا به ليست اعتراض دارد؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment سلام چرا چکیده ای از سخنان دکتر جویجری نوشته نشده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment چراسخنان دکتر جویجری وحضورشون نوشته نشده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
comment
0
1
comment در چهارسال گذشته فرصت کافی برای گرفتن حق مردم داشتید.
مردم آگاه خوزستان خودشان به خوبی تشخیص میدهند چه کسی برای نمایندگی شان مناسبتر است.
comment
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
comment
0
0
comment باز هم شوشان اين رسالت خطير رو رعايت نكرد
شوشان، تبليغ به نفع يك حركت اصلاً كار درستي نيست
comment
امیدوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
comment
0
0
comment کاش شکر خدا نظرش را راجع به درخت و طبیعت و قطع درختان و نابودی فضای سبز و خاک هم میگفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار