اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
حق شناس در جمع فعالین حزب و فرهنگیان اصلاح طلب اهواز
امروز اقوام مختلف در خوزستان به صورت منسجم بر دفاع از دولت و رای به لیست امید پافشاری می کنند و پشت نامزدهای امید ایستاده اند...
شوشان: محمد جواد حق شناس، رئیس کمیته ی سیاسی حزب اعتماد ملی در جمع فعالین این حزب و فرهنگیان اصلاح طلب اهواز ، با اشاره به اینکه یک فعال سیاسی همانند یک سرباز برای دفاع از کشور گام بر می دارد ، تصریح کرد: یک فعال سیاسی نیز مثل یک سرباز از خود گذشتگی می کند و برای رسیدن به وضعیت مطلوب از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. 

به گزارش شوشان ، وی در عین حال گفت : البته کار یک سرباز آسانتر است چون دشمن را می شناسد و صف بندی هایش را می بیند، اما در عرصه ی فعالیت های سیاسی و اجتماعی دشمن شناخته شده نیست.

حق شناس با اشاره به اینکه پیشرفت در کشورهای توسعه یافته از مسیر تحزب می گذرد ، خاطر نشان کرد: این افتخار نیست که مسئولی که روی کار می آید ادعا کند وامدار هیچ حزبی نیست. مردم باید مسئولین و نمایندگان را از طریق احزاب بشناسند و کار آنها را از طریق احزاب کنترل کنند.
وی افزود: حتی اگر حزبی شکست خورد باید در سایه بماند و فعالیت های حزب پیروز را کنترل کند تا حزب پیروز به مردم دروغ نگوید . 

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ، مشروعیت نمایندگان را از مردم دانست .وی تاکید کرد: قدرت نمایندگان از مردم است و هر نماینده ای که با زبان مردم با آنها سخن بگوید و صدای رسای مردم باشد ، موفق تر است.

وی با اظهار اینکه در نظام سیاسی ایران پیوند لازم بین قانون انتخابات و قانون احزاب برقرار نشده است ، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا 4 قانون انتخابات وجود ندارد و 4 انتخابات برگزار نمی شود. حق شناس با تاکید بر لزوم تعریف جرم سیاسی ، گفت:اگر یک فعال سیاسی برای دفاع از منافع مردم جرمی مرتکب شد آن را همانند کسی محاکمه می کنند که از دیوار مردم بالا رفته است. در صورتی که جرم سیاسی باید با حضور هیئت منصفه مورد رسیدگی قرار بگیرد و لازمه تعریف جرم سیاسی داشتن یک مجلس شجاع می باشد تا در چهارچوب قانون اساسی بتواند به خواسته های مردم جامه ی عمل بپوشاند.

این فعال سیاسی گفت: امام فرمود مجلس عصاره ی ملت است و بنا بر فرمایش حضرت مردم باید نمایندگانی را به مجلس بفرستند که عصاره ی ملت باشند .وی افزود: شاخص امام نیز در این فرمایش اشاره به مدرس است که نترسید و یک تنه جلوی رضاخان ایستاد .

وی با اظهار اینکه مردم در انتخابات 7 اسفند به نظر امام (ره) تمکین کردند ، گفت: یکی از برگ های زرین تاریخ ایران در 7 اسفند شکل گرفت و همانند دوم خرداد در ذهن مردم ماندگار شد چون انتخابات 7 اسفند نیز از جنس انتخابات دوم خرداد بود. 

حق شناس گفت:در دوم خرداد تمام تریبون های رسمی و غیر رسمی در اختیار کسانی بود که خواستار رای آوری فرد خاصی بودند اما مردم بر خلاف خواست آنها فرد دیگری را انتخاب کردند و سید خاتمی را به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیدند. 

وی با اشاره به اینکه لیست امید در خوزستان جای خود را باز کرده است گفت: امروز اقوام مختلف در خوزستان به صورت منسجم بر دفاع از دولت و رای به لیست امید پافشاری می کنند و پشت نامزدهای امید ایستاده اند و خواهیم دید که پیروزی یکدست امید در تهران فقط به پایتخت اختصاص ندارد.

وی در پایان به کاندیداهای لیست امید تبریک گفت و اظهار کرد: از همین امروز من ورود شما به مجلس شورای اسلامی دهم را تبریک می گویم و امیدوارم در راه آرمان های خود و خدمت به مردم خوزستان موفق باشید 

به گزارش شوشان ، در این گردهمایی که در دفتر مرکزی حزب اعتماد ملی خوزستان برگزار شد ، جمال درویش دبیر این حزب در خوزستان ، محمد کیانوش راد ، رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان ،نامزدهای یاس ، مسرور رئیس کمیته ی فرهنگیان اصلاح طلب خوزستان و جمعی از چهره های سیاسی ، فرهنگی خوزستان حضور داشتند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار