اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
ششمین بسته خبری شوشان / با تهمت‌زدن‌هانمی‌توانند رقیب را حذف کنند/ جلوگیری از حضور ساری در دانشگاه / اجتماع بزرگ اصولگرایان با حضور چهره های شاخص / حمایت عارف از سید جمال طباطیایی/ تدارک ویژه برای تامین امنیت انتخابات خوزستان/ عکس دسته جمعی اصولگرایان اهواز / مناظره زیباکلام و قدیری ابیانه / همراهی 24 حزب سیاسی در خوزستان / حمایت شجاع پوریان از ضرغامی / حمایت خانه کارگر خوزستان /هنوز به مرحله ای نرسیدیم تا تالارهای گفت و گو را راه اندازی کنیم / ساری کاندیدایی با کمترین تبلیغات
روز پایانی تبلیغات با همه ی بیم و امیدهایش در حال سپری شدن است. با گذشتن زمان رسمی تبلیغات ، تمامی نگاه ها به دهم اسفند ماه ...


شوشان: روز پایانی تبلیغات با همه ی بیم و امیدهایش در حال سپری شدن است. با گذشتن زمان رسمی تبلیغات ، تمامی نگاه ها به دهم اسفند ماه معطوف خواهد شد . در دهم اسفند برگ دیگری از تاریخ سیاسی ایران به دست مردم ورق می خورد و انداختن برگه های کوچک رای به عنوان نمادی از دموکرسی ، رخدادای عظیم را در کشور رقم می زند که بر مبنای آن تحولات سیاسی را در مسیر تازه ای قرار می دهد.

به گزارش شوشان ، ششمین روز تبلیغات در خوزستان صبحی آرام و نیم روزی پر تنش را می گذراند . از جلوگیری از ورود یکی از نامزدهای یاس در دانشگاه و محل سخنرانی عارف گرفته تا انتشار مصاحبه ی کذب کاندیدای دیگر لیست امید در یکی از حوزه های انتخابیه همه را می توان جزو حوادث انتخاباتی روز ششم دانست .شنیده های انتخاباتی ما از روز ششم تبلیغات در خوزستان را می خوانید : 

میتینگ های خیابانی دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب در خوزستان به اوج خود رسیده است. دیشب همزمان با میتینگ سیاسی عارف در بهبهان و استقبال از او در این شهر ، میتینگ سیاسی اصولگرایان اهواز هم تحت عنوان اجتماع 10 هزار نفری برگزار شد و از قرار معلوم هر یک از کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب هم جداگانه هواداران خود را به حضور در همایش های خیابانی دعوت کرده اند. امشب نیز عارف در ستاد اصلاح طلبان اهواز حضور می یابد و سخنرانی می کند.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه تغییر را در داخل نظام و پای صندوق‌های اخذ رای دنبال می‌کنیم، گفت: جریان‌های مقابل باید بدانند با تهمت‌زدن‌ها و برجسب‌زدن‌های ناجوانمردانه نمی‌توانند رقیب را حذف کنند. معتقدیم که حرف آخر را مردم باید بزنند و ادامه مسیر انتخابات هفتم اسفند تغییر قوه مقننه است. محمد رضا عارف که در دانشگاه شهید چمران اهواز سخن می گفت افزود: حماسه 92 در فضای سکون و سکوت پایه‌گذاری شد. فضایی که دانشگاه را با تنگ‌ نظری‌ها، امنیتی کرده بودند. جریان اصلاحات نشان داد که هیچ‌گاه مصالح ملی را فدای منافع حزبی و جناحی و این را جوانان از ما خواستند و چاره‌ای جز تمکین به نظر آینده‌سازان کشور نداشتیم. حماسه 24 خرداد پیامی برای تغییر در قوه مجریه بود که این اتفاق افتاد. معمار این حماسه جوانان بودند و استمرار این مسیر را خواستار شدند.

  از حضور علی ساری ، کاندیدای فهرست امید در دانشگاه شهید چمران اهواز جهت شرکت در سخنرانی دکتر عارف جلوگیری شد.همچنین خبرها حکایت از این دارد که در بین سخنرانی عارف از دو نامزد دیگر یاس نیز خواسته شد تا از سالن سخنرانی خارج شوند.

  در اجتماع اصولگرایان اهواز که شب گذشته برگزار شد سید کریم حسینی ، خیریه نیسی ، مینا نیسی ، جعفر فلسفی ، سید تاج الدین طباطبایی ، احسان مطیعی ، عبدالمجید قبیطی ، حمید رضا مردانی ، اسکندر لطفعلی زاده ، عبدالمیر کعب عمیر و ... در کنار سه کاندیدای اصولگرای اهواز حضور داشتند.

  سید کریم حسینی در اجتماع اصولگرایان اهواز گفت: خوشحالم در خدمت کاندیداهای اصولگرا هستیم که به دور دوم راه یافتند. همه اصولگرایان دور هم جمع شدند تا کاندیداهای مورد نظرشان را به مجلس بفرستند تا جلوی نفوذ دشمن را بگیرد . این سه نفر کاندیدا از تجربه کافی برخوردار هستند و کار اشتباهی است که به سه کاندیدایی رای دهیم که نه تجربه ای دارند و نه سابقه کار اجرایی. 

   محمد رضا عارف در پیامی حمایت خود را از سید جمال طباطبایی ، کاندیدای حوزه ی ایذه و باغملک اعلام کرد.وی در این پیام که لحظاتی پیش به صورت گسترده در فضای مجازی پخش شد، گفت: از حضور مردم حوزه ی ایذه و باغملک در دور اول انتخابات مجلس تشکر می کنم و امیدوارم در دور دوم نیز با همان نشاط و شادابی پای صندوق های رای حاضر شوید و به کاندیدای لیست امید سید جمال طباطبایی رای دهید . 

  سید جمال طباطبایی کاندیدای مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک خبر منتشره در سایت خبری رهیاب نیوز را تکذیب کرد. وی گفت : انتساب مطلب "اصولگرایان اجازه ی میدان داری به رقیب را ندهند " و " اصلاح طلبان با وارد کردن نام من در لیستشان می خواستند اردوگاه اصول گرایان را به هم بریزند" که از قول من در سایت رهیاب نیوز منتشر شده کذب است .

  رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در حوزه های انتخابیه ای که احساس شده ممکن است بین هواداران دو کاندیدا تنشی ایجاد شود ، از نظر امنیتی تدارکات ویژه ای دیده شده است و فرمانداری ها و بخشداری ها در آن مناطق تقویت شده است و با افزایش نیروها در چنین مناطقی ،امکان کافی جهت رویایی به مسائل مختلف فراهم شده است.فرج الله خبیر تصریح کرد: دستور صریح استاندار مبنی بر بی طرفی عوامل اجرایی انتخابات است و طی جلساتی که در این خصوص از سوی استاندار و ستادهای انتخاباتی برگزار شده است بر لزوم بی طرفی این افراد قاطعانه تاکید شده است.

     اصولگرایان دست در دست هم به امید پیروزی عکس دسته جمعی گرفتند. در همایش بزرگ اصول گرایان که شب گذشته برگزار شد سه کاندیدای اصولگرای اهواز و چهره های شاخص اصولگرا حضور داشتند. سید شریف حسینی در این همایش گفت: دشمنان قسم خورده ما نقشه های خود را یکی پس از دیگری پیاده می کنندو باید مراقب حربه دشمن و استفاده از نفوذی ها برای وررد به مجلس باشیم و باید مانند جنگ تحمیلی که شهید ، جانباز و اسیر دادیم در مقابل آن ها بایستیم.

  رئیس کمیته ی سیاسی حزب اعتماد ملی در جمع فعالین این حزب در اهواز گفت: در عرصه ی فعالیت های سیاسی و اجتماعی دشمن شناخته شده نیست .حق شناس افزود: : امروز اقوام مختلف در خوزستان به صورت منسجم بر دفاع از دولت و رای به لیست امید پافشاری می کنند.

  صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران و قدیری‌ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک با موضوع"پیش به سوی بهارستان" با هم مناظره کردند .زیبا کلام در این مناظره گفت: با مقایسه عملکرد مجلس در دوره های مختلف، مشاهده می کنیم که مجلس در دوره های اخیر رو به سقوط بوده و عملکرد آن در تضاد و تقابل با کارکرد اصلی مجلس بوده است. قدیری ابیانه نیز اظهار داشت : برخی از دولتمردان به راحتی دروغ می‌گویند و آمارهای فریبکارانه می دهند و مجلس کاری ندارد. در کشورهای اروپایی وزرا به دلیل برخی تخلفات استعفا می دهند، مجلس نباید منتظر استعفا باشد بلکه باید عزل کند.

  رئیس شورای سیاست گذاری استان خوزستان همراهی 24 حزب سیاسی در استان خوزستان را یک پیروزی بزرگ دانست . کیانوش راد اظهار کرد: از آرامشی که هم اکنون در فضای سیاسی استان خوزستان وجود دارد باید متوجه شد که تمامی گروه های سیاسی بر تصمیمات شورای سیاستگذاری اتفاق نظر دارند.

  رئیس کمیته ی فرهنگیان اصلاح طلب خوزستان خواستار ادامه ی فعالیت های سیاسی احزاب و گروه های سیاسی پس از برگزاری انتخابات شد.علیرضا مسرور گفت که انجام فعالیت های سیاسی و اجتماعی باید نهادینه شود و نباید به زمان برگزاری انتخابات محدود شود.

  ولی الله شجاعپوریان ، عضو شورای شهر تهران از کاندیدای لیست امید در حوزه ی انتخابیه ی بهبهان حمایت کرد.

  جمال درویش، دبیر حزب اعتماد ملی شاخه ی خوزستان با اشاره به اینکه فضا برای برگزاری میتینگ های سیاسی و انتخاباتی در دسترس مسئولین گروه های سیاسی در خوزستان نیست، گفت: هنوز به مرحله ای نرسیدیم تا تالارهای گفت و گو را راه اندازی کنیم و در کنار هم مباحث سیاسی ، فرهنگی را مورد بحث قرار دهیم . 

  خانه ی کارگر خوزستان با صدور بیانیه ای از علی گلمرادی ، کاندیدای لیست امید در حوزه ی انتخابیه ی ماهشهر حمایت کرد. در این بیانیه آمده است: کارگران حوزه ی انتخابیه ی ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در راستای اصلاح قوانین ضد کارگری از کاندیدای لیست امید حمایت می کنند.

  امشب و در ساعات پایانی تبلیغات همایش بزرگ اصلاح طلبان خوزستان در حمایت از لیست امید با حضور محمد رضا عارف برگزار می شود.

  تا کنون حیدر بهمنی ، سید ناصر موسوی ،عیسی قلی احمدی نیا و شمس الله بهمئی در حمایت از سید جمال طباطبایی سخنرانی کرده اند . 

  دبیر حزب کارگزاران سازندگی شاخه ی خوزستان گفت: دکتر علی ساری کمترین تبلیغات میدانی را داشت. شجاعی اظهار کرد: علی ساری پدیده ی مظلوم انتخابات در اهواز است و صداقت و یکرنگی ایشان موجب شده در دل مردم نفوذ کند.وی همچنین خاطر نشان کرد :تمامی گروه های اصلاح طلب  از تصمیمات شورای سیاستگذاری استان خوزستان که بر پایه ی خرد جمعی گرفته است ،حمایت می کنند .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
فرزند زاگرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment لطفا خبر استقبال باشکوه از دکتر عارف در بهبهان را از سایت بهبهان ما و بهبهان وب بخوانید و منتشر کنید.
تقریبا ۲۰۰۰۰ نفر برای استقبال از دکتر عارف و حمایت از دکتر ضرغامی در بهبهان آمده بودند.
تعداد جمعیت انبوه اندازه استقبال از مقام ریاست جمهوری سابق و اسبق بود.
دکتر ضرغامی صد در صد با ۷۵۰۰۰ رای پیروز قاطع انتخابات بهبهان و آغاجاری و نماینده دوره دهم مجلس خواهد شد.

من قبلا هم پیروزی تاجگردون در گچساران و عدل هاشمی در کهگیلویه و اقبال محمدیان در رامهرمز را پیش بینی کرده بودم که هر سه درست از آب در آمد.

حتی دور اول مطمئن بودم دکتر ضرغامی در بهبهان اول میشود اما به علت تعدد کاندیدا از لحاظ قومیت های مختلف و گروههای سیاسی صد در صد میدانستم انتخابات بهبهان به دور دوم خواهد رفت و در دور دوم چون فقط دو نامزد است دیگه قومیت کنار خواهد رفت و با قاطعیت دکتر ضرغامی پیروز انتخابات بهبهان و آغاجاری خواهد شد.

در انتخابات های گذشته هم تمام پیش بینی هایم در بهبهان درست از آب درآمد.دو دوره دکتر شجاعپوریان و یک دوره موحد و یک دوره شریعتی همگی حدسم درست درآمد.البته من به شدت مخالف موحد بودم و درباره شریعتی با وجود احترام به ایشان معتقد بودم نماینده ای ضعیف خواهد بود و بعد ۴ سال بازم حدسم درست بود.البته سالاری هم میرفت بازم ضعیف بود.
اما شک نکنید ضرغامی اگه چه در حد شجاعپوریان نیست اما خیلی خیلی بهتر از شریعتی و سالاری و کشت زر و مژدهی کارایی سیاسی و اقتصادی و توسعه ای برای بهبهان و آغاجاری خواهد داشت.این حرف را بر اساس انصاف و مطالعات شناختی خودم از نامزدهای در صحنه انتخابات بهبهان میگویم.

یاحق
comment
مرغ حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment درود بر مردم فهم ایذه و باغملک که تعقل را به حرف های عارف ارجح دانسته و خادمی را به مجلس فرستادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار