اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
حاشيه راي دادن استاندار خوزستان+ تصویر
در حاشيه راي دادن استاندار خوزستان در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز برخي از مردم شهرستان كارون به محض مواجه شدن...
در حاشيه راي دادن استاندار خوزستان در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در مسجد جوادالائمه پادادشهر اهواز برخي از مردم شهرستان كارون به محض مواجه شدن با استاندار درخواست برطرف شدن مشكل كيفيت آب آشاميدني شهرشان شدند.

يكي از شهروندان شهر كوت عبدالله مركز شهرستان كارون با انتقاد از كيفيت آب شرب اين شهر از استاندار خوزستان خواست نسبت به رفع اين مشكل اقدام نمايد. يكي ديگر از شهروندان حاضر در اين مسجد كه براي راي دادن حاضر شده بود با در دست داشتن فيلمي از آب شرب اين شهرستان خواستار رسيدگي به وضعيت آب شرب اين شهرستان شد.

استاندار خوزستان در پاسخ به اين شهروندان گفت همه مسئولان و حتي منتخبان آتي مجلس شوراي اسلامي موظف به رفع مشكلات مردم و حتي آب شرب و آشاميدني آنان هستند.

عبدالحسن مقتدايي گفت: من نيز مانند شما از آب لوله كشي مصرف مي كنم اما از كيفيت آن راضي نيستم و به دنبال رفع اين مشكل هستم كه از ساليان قبل در اين منطقه بر جاي بوده است.
وي ادامه داد: اجراي طرح توسعه پايدار آب تنها راهكار رفع اين مشكل است كه قرار است در همه استان با اولويت 17 نقطه انجام شود كه اهواز و كارون نيز جزء اين اولويتها هستند.

مقتدايي افزود: در طرح توسعه پايدار استان آب، برق، فاضلاب و مدرسه ساماندهي مي شوند كه گرفتن رديف اعتباري براي منطقه كوت عبدالله جزو افتخارات دوره من است.

استاندار خوزستان با اشاره به حساسيت و توصيه رهبر انقلاب در خصوص شهر كوت عبدالله يادآور شد: در طرح توسعه پايدار دو هزار ميليارد ريال پيشنهاد داديم ولي امسال با 100 ميليارد ريال كار را شروع مي كنيم.

پس از اين شهروندان ياد شده با گرفتن عكس سلفي با استاندار از تلاش ها و پيگيري هاي وي تشكر كردند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار