اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
حاشیه هایی از جشن همدلی در مسجدسلیمان با حضور منتخب مسجدسلیمان/ از حضور بابک مختاری و زراسوند تا نواختن تشمال
در پی راهیابی علی عسکر ظاهری به مجلس شورای اسلامی و همزمان با عید مبعث...
شوشان: در پی راهیابی علی عسکر ظاهری به مجلس شورای اسلامی و همزمان با عید مبعث جشن اتحاد و همدلی با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علیرضا گورویی فرماندار، ، علیرضا زراسوندی رییس بنیاد ملی نخبگان استان خوزستان، جمعی از مسئولین شهرستان، رییس و تعدادی از اعضای ستاد علیرضا ورناصری به همراه اقشار مختلف مردم در استادیوم شهید بهنام محمدی این شهرستان برگزار شد.


به گزارش شوشان ، در ابتدای این مراسم علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از همه کسانی که در امر برگزاری این انتخابات تلاش کردند تشکر کنم به ویژه مردم شریف ۴ حوزه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا که با حضور پرشور و منظم خود نهایت شور و شعف را نشان دادند. وی ادامه داد: از همه کاندیداهای محترم چه در دور اول و چه دور دوم که نهایت همکاری را داشتند سپاسگزارم.

وی ادامه داد: با راهیابی نماینده منتخب مردم امیدواریم فضای همدلی که در شهرستان ایجاد شده است با سرعت بیشتری طی شود و پروژه های عظیم پتروشیمی، آلومینیوم و فرودگاه مسجدسلیمان با حضور ایشان به سرانجام برسد. وی گفت ما نیز به عنوان نماینده دولت آماده همکاری با جناب ظاهری نماینده منتخب مردم هستیم  گوروئی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بی شک زحمات دکتر جلیلی نماینده محترم شهرستان بر کسی پوشیده نیست که از ایشان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان به عنوان سخنران بعدی پشت تریبون قرار گرفت. وی ضمن تبریک عید مبعث گفت: پیامبر مهربانی ما می فرماید: من مبعوث شدم برای اخلاق. وقتی این حضور و امید را می بینم به عنوان یک شهروند احساس غرور می کنم. وی ادامه داد: اخلاق، نسخه شفا بخش همه جوامع است… امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: حرکت زیبای نماینده منتخب مردم که خوش سلیقگی کرد و این جشن را در شب مبعث رسول مهربانی ها برگزار کرد و دیگر دعوت از ستاد رقیب در این جشن و پاسخ مثبت آن ها همه جلوه های کم نظیر اخلاقی ست که به نام اخلاق بختیاری به نمایش گذاشته شده است وی ادامه داد: این را که می بینم بیش از گذشته به آینده شهرمان امیدوار می شوم و در همین جا به همه کاندیداهای شهرمان تبریک می گویم که شورانگیزی کردند…


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نماینده منتخب مردم با تجربه و خوش سابقه است به همین دلیل انتظار از او فراوان است که همه باید حول کلمه اخلاق یاری اش کنیم، باید دست مطالبه گری دراز کنیم اما از او مطالبات عمومی را بخواهیم نه فردی. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد از همه مردم شریف ۴ حوزه می خواهم برای مسائل شخصی بر نماینده فشار وارد نکنیم ….

حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: سرمایه داران ما باید بیش از گذشته اخلاق پیشه کنند، ما سرمایه داران بی شماری داریم که در کشورهای دیگر اقامت کرده اند ، اولین سرمایه داران ما بختیاری ها بوده اند، چرا بختیاری های سفر کرده به ایل و تبارشان بی توجه هستند؟! این ها بیایند در شهر و با خصوصی سازی سرمایه اندوزی کنندتا ناامیدی از این شهر ریشه کن شود …


امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: احساس می کنم ورق در منطقه ما برگشت هاست. با همدلی که مشاهده می کنم و می بینم نماینده منتخب و فرماندار محترم دارند بخوبی به آن دامن می زنندمی توانیم مسجدسلیمان را برتر از شهر اولین ها در مقابل چشم ایران قرار بدهیم…. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عسکر ظاهری نماینده منتخب مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به عنوان سخنران بعدی این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت: از حضور شما عزیزان تشکر می کنم همچنین از همه عزیزانی که با حضور خود در انتخابات حماسه آفریدند، مردمی که با همه کم و کاستس ها وفاداری اشان را ثابت کردند. به گزارش شوشان ، وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بنده در شروع فصل انتخابات ۳ مطلب را شعار خودم قرار دادم. عقلانیت، خرد جمعی وشایسته سالاری که این شالوده یک طرز تفکر است.


من معتقدم برای حل مشکلات باید از همه قابلیت ها استفاده کرد. علیرغم همه تلاش هایی که شده است اما هنوز کاستی های زیادی وجود دارد که باید با تلاش و استفاده از همه ظرفیت ها و همفکری رقبای گذشته و رفیقان امروز به آبادانی شهرمان بپردازیم. نماینده منتخب مردم در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تشکر ویژه ای دارم از حضرت آیت الله جزایری که دستور دادند در پتروشیمی و آلومینیوم به غیر از نیروهای ۴ حوزه از دیگر شهرها استخدامی وجود نداشته باشد چرا که همه ما معتقدیم مردم شهرهای مسجدسلیمان، هفتکل، لالی واندیکا مستحق تر هستند.


ظاهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دست همه نمایندگان ادوار پیشین را به گرمی می فشارم و آمادگی این را دارم که طرح هایی را که می خواستند اجرا کنند و موفق نشدند یا زمان یاری اشان نکرد را ادامه بدهم. وی با تشکر از سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که اعلام همکاری کردند گفت: سردار رضایی از افتخارات کشور عزیزمان ایران و ایل بزرگ بختیاری ست و حمایت ایشان باعث دلگرمی من شد.


نماینده منتخب مردم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هر جا قدم می گذارم همه را از خودم مشتاق تر برای حل مشکلات می بینم، از مردم می خواهم رهایمان نکنند. قول می دهم به دور از دسته بندی ها و خط بازی ها در خدمت مردم باشم. امشب شما پیروز شدید و از شما می خواهم دعا کنید من هم در پایان ۴ سال پیروز باشم.

حاشیه ها

 * دکتر علیرضا زراسوندی رییس بنیاد ملی نخبگان خوزستان، دکتر بابک مختاری رییس پارک علم و فناوری خوزستان، عبدالرضا صالحی از دیگر سخنان این مراسم بودند.

 * اجرای موسیقی و شاهنامه خوانی به مراسم شور و حال دیگری داده بود.

 آرمان موری احمدی و گودرز ظاهری مجریان این برنامه بودند.

 در میان جمعیت افرادی از شهرهای همجوار لالی، هفتکل و اندیکا به چشم می خورد.

 *حضور کودکان با لباس بختیاری جلوه دیگری به این مراسم داده بود.

 * اهداء گل توسط پیمان ملایی رییس ستاد علیرضا ورناصری به عسکر ظاهری باعث تشویق ممتد حاضرین شد.

 گل های اهداء شده با دو رنگ زرد و بنفش یعنی نماد دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات تزیین شده بود.

* کاظم قادری و حسن شیخ رباط، دو خواننده مطرح بختیاری در این مراسم  هنرمایی کردند.

* نواخته شدن ساز توشمال و همچنین پخش سرودهای حماسی باعث به وجد آمدن مردم در این مراسم شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment تبریک حاج علی عسکر.وعده ها فراموش نکنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار