شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
برای نخستین بار در كشور در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرایی شد
ایده تحویل داروی جانبازان صعب العلاج و خاص به درب منزلشان در راستای ارتقاء کیفی طرح تکریم جانبازان دریافت کننده دارو از معاونت...
شوشان:  شنبه 18 اردیبهشت ماه 95 طرح تحویل داروی جانبازان صعب العلاج و خاص به درب منزلشان برای نخستین بار در کشور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی، پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، دکتر حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه و عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان کلید خورد.


به گزارش شوشان ، دکتر ایدنی در این برنامه ضمن حضور در منزل جانبازان و عیادت از آنان، اظهار داشت: ایده تحویل داروی جانبازان صعب العلاج و خاص به درب منزلشان در راستای ارتقاء کیفی طرح تکریم جانبازان دریافت کننده دارو از معاونت غذا و دارو برای اولین بار در کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارائه و فاز اجرائی آن از امروز رسما" آغاز گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه دریافت کنندگان این داروها جانبازان هستند و این عزیزان برای دریافت دارو، سختی های فراوانی را متحمل شده و حتی برخی اوقات بستگان آنها مجبور به مراجعه به معاونت غذا و دارو دانشگاه بودند، این خدمت جدید به این عزیزان در استان در دستور کار قرار گرفت.


ایدنی عنوان کرد: با اجرای این طرح به صورت ماهیانه کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر اساس برنامه مشخص با مراجعه به منزل جانبازان، نسبت به تحویل داروهای مورد نیاز به آنان اقدام می کنند.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: درصدد هستیم این طرح را برای بیماران صعب العلاج نیز در استان اجرایی نمائیم.


همچنین دکتر برزگر در این خصوص بیان داشت: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از اقدام به راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و جهت تسهیل در امور مربوط به جانبازان و کاهش درد و رنج این عزیزان که توصیه اکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، علاوه بر انجام وظایف اداری پیشنهاد انجام این خدمت را ارائه داد که مورد استقبال و حمایت رئیس دانشگاه قرار گرفت.


برزگر با اشاره به اینکه امیدواریم در همین زمینه به سایر برنامه هایی که در نظر داریم جامه عمل بپوشانیم، تصریح کرد: هدف از راه اندازی میز خدمت در مرحله اول تامین، تهیه و تحویل داروهای جانبازان عزیز دوران هشت سال دفاع مقدس به درب منزلشان است و  در مرحله بعد، عیادت، احوالپرسی و پیگیری نمودن مشکلات این عزیزان به صورت ماهیانه است.

معاون غذا و دارو دانشگاه، افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات به تمامی مراجعان و مردم از قبیل بررسی مشکلات، پیگیری و ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات، کوتاه کردن فاصله بین حضور ارباب رجوع تا دریافت خدمت و درصورت لزوم برقرارکردن ارتباط ارباب رجوع با کارشناس مرتبط را از دیگر اهداف راه اندازی میز خدمت در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار