شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
آرمان موري احمدي رسماً رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان شد. با حکم همایون قنواتی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آرمان موری احمدی رسماً به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلمی مسجدسلیمان منصوب گردید.

در حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

جناب آقای آرمان موری احمدی

نظر به تعهد و توان جنابعالی در عرصه های فرهنگی و هنری به موجب این حکم، شما را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توان و تجارب مجموعه ی همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ وهنر اسلامی موفق و مؤید باشید.

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تایید این خبر گفت: همه مدیران گذشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان زحمات فراوانی را متحمل شده اند که از همه آن ها سپاسگزارم و حال که سکان کشتی فرهنگ و هنر شهرستان به دست بنده افتاده است تلاش می کنم از همه ی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان استفاده کنم. وی گفت: با همکاری و همدلی همه مسئولین شهرستان، همکاران، هنرمندان، اهالی رسانه انشالله فضای مقبول و با نشاطی در مسجدسلیمان ایجاد و خدمتگزار خوبی برای همشهریان مان باشیم.

لازم به ذکر است پیش از این بیژن حسینی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول خدمت بود که مدتی پیش استعفا داد. سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان برای آرمان موری احمدی آرزوی موفقیت می کند. امیدواریم با بهره گرفتن از توانایی های اهالی فرهنگ و هنر شهرستان گامی اساسی جهت پیشبرد و تعالی مسجدسلیمان برداشته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار