اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
مديركل روابط عمومي استانداري خوزستان درباره استعفاي عبدالحسن مقتدايي استاندار خوزستان توضيحاتي ارائه داد.

جمال درويش سه شنبه در گفت وگو با ايرنا اظهار كرد: استاندار خوزستان از نيمه فروردين امسال استعفاي خود را تقديم وزارت كشور كرده بود و وي از پارسال نيز در شركت نفت بازنشسته شده بود.

وي با اشاره به برگزاري نشست مديران استانداري و مقيمي معاون سياسي وزير كشور در محل استانداري خوزستان افزود: معاون سياسي وزير كشور امروز در اين جلسه با اظهار تاسف از اينكه خوزستان از خدمات يكي از مديران ارزشمند و توانمند محروم مي شود اعلام كرد كه وزير كشور با تقاضاي كناره گيري استاندار خوزستان موافقت كرده و وي به سمت مشاور وزير كشور منصوب شده است.

مشاور استاندار خوزستان همچنين گفت: فرج اله خبير معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان به سمت سرپرست استانداري منصوب شده است.

عبدالحسن مقتدايي زاده آبادان، فعاليت شغلي خود را از پالايشگاه نفت آبادان آغاز كرد. در دوره هشت ساله جنگ ايران و عراق، بعنوان جانشين مديرعامل پالايشگاه آبادان فعاليت كرد. 

وي در دوره‌هاي سوم و چهارم مجلس شوراي اسلامي بعنوان نماينده آبادان، به مجلس شوراي اسلامي راه يافت. مقتدايي در سال 1377 در دولت اصلاحات براي مدت سه سال استاندار خوزستان بود، سپس به استانداري هرمزگان منصوب شد و تا سال 1383 براي سه سال نيز در اين جايگاه فعاليت كرد.

 با شروع بكار دولت نهم، وي از تمامي فعاليت‌هاي سياسي كنار گذاشته شد، كه در پي آن بار ديگر به صنعت نفت بازگشت و بعنوان مشاور مديرعامل و عضو هيات مديره شركت ملي حفاري ايران به فعاليت خود ادامه داد. وي از ابتداي دولت يازدهم، استانداري خوزستان را برعهده داشت.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
5
comment مردم رو فیلم کردید، سرتونو از برف در بیارید مردم که احمق نیستن که ندونند استاندارشون برکنار شده یا استعفا داده.
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
1
2
comment با سلام
ایشون را بخاطر فعالیتهای اقتصادی و ... عزل کردند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
4
comment مگه بازنشسته ها که قراره بعد از سی و اندی سال خدمت کردند بجای تکریم انها غافلگیرانه عزلشان میکنند.......عجب رسمی است رسم زمونه
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment احمدی نژاد رفت ولی روش مدیریتی او باقی ماند باید اسم اقای روحانی را حسن احمدی نژاد بنامیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment توي اين دولت به اصطلاح تدبير و اميد بازنشسته هاش وزير اند چه برسه به استانداراش دليل اصلي اينه كه توي استان نمايندگان مجلس موافق دولت فقط 3 نفر هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار