اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
مجتبی حلالی

 بدون شک شایسته  قهرمانی آبی پوشان خوزستانی اند. این را نه تنها نگارنده بلکه بسیاری از مردم کشور می دانند و مطمئنا از بالا بردن جام توسط گمنامان خوزستانی بیش از حد خوشحال می شوند.

خوزستان همواره مهد فوتبال بوده و بلطف دلسوزان ورزش جزء مدعیان کسب جام نیز بوده است. هرچند برخی تاب نیاورددند و پس از قهرمانی فولاد همه تلاششان را کردند تا بهترین های تیم را راهی تیم  های دیگر کنند، اکنون همان هایی که موجب قهرمانی فولاد شدند روزهای درخشان دیگر تیم ها را رقم می زنند.

باری استقلال اهواز نیز در خاطرمان هست که روز آخر گل میلاد میداوودی را براحتی مردود اعلام کردند تا سایپا قهرمان شود. در واقع گلی مردود شد که منجر به قهرمانی دیگر  برای خوزستانی می شد اما حال به هر دلیل مردودشش نامیدند.

فردا روز بزرگ خوزستانی هاست. روزی که ورزشگاه غدیر اهواز مملو از عاشقان خوزستان خواهد شد. ورزشگاه یکدست آبی، شعارهای از ته دل، تشویق های جانانه توسط جوانانی که قطعا با بالا بردن جام توسط فرزندان خوزستان اشک شوق خواهند ریخت.

فردا بیش از هر روزی آبی پوشان اهواز نیازمند حمایت هواداران خود خواهند بود. مبادا از حمایت این  تیم یکدست و جوان دریغ کنیم. اگر بخواهیم اندکی رگ غیرتمان را به جوش آوریم، به چند سال قبل برمیگردیم همانجا که همین ذوب آهن در روز آخر قهرمانی را از فولاد خوزستان مان گرفت. حال همان ذوب آهن با سرمربی پرسپولیسی خود به اهواز آمده تا شاید بتواند موجب قهرمانی تیم محبوب خود شود. اما حضور گسترده متعصبان به تیم خوزستانی این اجازه را نخواهند داد. آنقدر تشویق خواهیم کرد تا انگیزه مضاعفی در بازیکنان غیرتمند استان مان ایجاد کنیم.

فردا روز بزرگ خوزستانی هاست. این رخداد تاریخی برای لستر ایران رقم خواهد خورد، تنها لازمه آن 2 شرط است، حضور چشمگیر هواداران و تعصب و تلاش بازیکنان.

خیلی ها بخصوص بازیکنان سابق پرسپولیس مدعی می شوند که تنها تیمی که لایق و شایسته قهرمانی است، پرسپولیس است، دلیل اما این است که با ستاره های میلیاردی و سرمربی گران قیمت خود توانسته اند از انتهای جدول آرام آرام به صدر برسند. آری کاری شایسته و قابل تقدیر است اما یک تفاوت عمده با استقلال خوزستان مان دارد، آنهم اینکه تیم ما بدون هیچ ستاره میلیاردی و با سرمربی بومی استان توانسته از ابتدا تا کنون با ثبات و بدون حاشیه کار خود را ادامه دهد و هیچ گاه از رده سوم نیز نزول نکند.

آری شایسته قهرمانی کسانی هستند که بدون ادعا و بدون هیچ گونه حمایت رسانه ای و تبلیغاتی و تلویزیونی مانند برنامه 90 تا اینجای کار موفق عمل کند.

حال این تیم با بازیکنانی که با تلاش خود طی یکسال نامی دست و پا کردند، در آستانه بالا بردن جام قرار دارند. همه دعا می کنیم، آرزو می کنیم این اتفاق تاریخی برای ورزش استان رقم بخورد. جمعه روز خوزستان است. جمعه صدر جدول آبی باقی می ماند. جمعه فوتبال کشور به احترام فوتبال خوزستان و عبداله ویسی و یارانش قیام خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار