اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
برخی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سردادن شعارهایی علیه سرمربی استقلال وی را به عنوان مافیا معرفی کردند. این در حالی بود که پرسپولیسی ها قبلا این لقب را به امیر قلعه نویی داده بودند!
خبرگزاری مهر: دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و راه آهن از هفته پایانی لیگ پانزدهم از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد. حاشیه های قبل از این بازی را می خوانید:

* طرفداران پرسپولیس علیه پرویز مظلومی شعار دادند و او را همانند امیر قلعه نویی یکی از اعضای مافیای فوتبال ایران خواندند.

* با توجه به دیدار استقلال مقابل صبای قم طرفداران حاضر در ورزشگاه آزادی علی دایی را مورد تشویق قرار دادند و از وی خواستار پیروزی مقابل استقلال شدند.

* با توجه به مسائل پیش آمده در نشست خبری روز گذشته یحیی گل محمدی و عبدالله ویسی طرفداران پرسپولیس یحیی را مورد تشویق و عبدالله ویسی را مورد توهین قرار دادند.

* علیرضا منصوریان هم از این توهین ها بی نصیب نماند و پرسپولیسی ها علیه او شعارهای زننده ای دادند.

* عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* طرفداران پرسپولیس برای شادی روح هادی نوروزی، مهرداد اولادی و فریبرز مرادی بارها با قرائت صلوات و فاتحه یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

* با توجه به گرمی هوا و آفتابی که در ورزشگاه وجود داشت برخی از طرفداران بیرون از محوطه ورزشگاه و زیر سایه منتظر بودند تا در نزدیکی شروع دیدار داخل ورزشگاه شوند.

* برخی از خبرنگاران به نحوه توزیع دستبند معترض بوده و اعتقاد داشتند حراست وزارت ورزش باید بعد از دیدار هفته بیست و نهم در این خصوص اطلاع رسانی می کرد.

* مقابل درب یکی از پارکینگ های ورزشگاه به دلیل نبود جا بین مسئولین پارکینگ و علاقه مندان به پرسپولیس درگیری شدیدی به وجود آمده بود که با دخالت پلیس این قائله خاتمه یافت.

* مسئولین فرهنگی سازمان لیگ با پخش موزیک سعی در سرگرم کردن حاضرین در ورزشگاه را داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار