اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
تبریک امام جمعه اهواز به استقلال خوزستان برای قهرمانی در لیگ برتر

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر را به این تیم تبریک گفت. به گزارش شوشان ، پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، این قهرمانی را به اعضای تیم و باشگاه استقلال خوزستان تبریک گفت.

تبریک سید خلف موسوی شهردار اهواز

شوشان: سيد خلف موسوي شهردار اهواز به مناسبت قهرماني غيورمردان استقلال خوزستان در پانزدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال كشور در پیامی قهرمانی استقلال خوزستان را در لیگ برتر تبریک گفت. 

به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحيم
بار ديگر جوانان دلير، شجاع و مستعد خوزستان افتخار آفريدند و در يكي از ميادين و عرصه هاي رقابت خوش درخشيدند. بي هيچ ترديدي، قهرماني استقلال خوزستان در پانزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال كشور نشان دهنده وحدت، انسجام و اوج لياقت و شايستگي فرزندان نجيب و شريف خوزستان عزيز است.

قهرماني دلاوران استقلال خوزستان مرهون تلاش هاي خستگي ناپذير كادر فني اين باشگاه و در راس آن ها سرمربي فهيم اين تيم عبدالله ويسي و تك تك بازيكنان جنگنده و متعصب تيم و ساير كادر اداري و هزاران تماشاگر خون گرم اهوازي است كه در همه شرايط، پشتيبان و يار و ياور تيم خود بودند.

اينجانب اين پيروزي مقتدرانه، شيرين و بزرگ را به همه مردم خوزستان و به ويژه شهروندان اهوازي تبريك مي گويم. اميدوارم موفقيت جوانان خوزستاني در زمينه ورزش، آغازي باشد بر موفقيت هاي روزافزون مردم خوزستان در همه عرصه ها.

استقلال خوزستان علي رغم همه محدوديت هاي بودجه اي در اين رقابت هاي نفسگير نشان داد كه پيش از قهرماني در ليگ، در عرصه اخلاق مداري و رعايت اصول جوانمردي در ورزش به قله هاي افتخار دست پيدا كرده است و نماينده شايسته اي براي مردم استان خوزستان بوده است.

بار ديگر اين موفقيت و قهرماني را به همه مردم استان خوزستان و شهر هميشه سرافراز اهواز شادباش و تبريك مي گويم.

سيد خلف موسوي شهردار اهواز


پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان به مناسبت پیروزی تیم استقلال خوزستان

دکتر علی خدادادی به مناسبت پیروزی تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال در پیامی، این پیروزی شیرین را به مردم شریف استان تبریک گفت. در پیام مدیرعامل هلال احمر خوزستان آمده است:

"پیروزی غرورآفرین تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال که موجب شور و نشاط و شادی خوزستانی های غیور گردید. اینجانب با تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان، به ویژه مربیان، بازیکنان و مسئولان این تیم قهرمان، این پیروزی شیرین را به مردم ورزش دوست استان، دست‌اندرکاران و بازیکنان شادباش گفته و امیدوارم زمینه حضور و درخشش همیشگی و پرقدرت تیم های خوزستانی در لیگ برتر فوتبال کشور فراهم آید.

بی شک موفقیت های پی در پی جوانان کربلای ایران در زمینه های مختلف با وجود محرومیت های فراوان در این دیار قهرمان پرور، نقطه عطف و فرصتی طلایی است که اگر با همتی عالی و انسجامی متعالی همراه شود، موجبات حضور مقتدرانه جوانان برومند خوزستانی در تمامی عرصه ها را رقم خواهد زد که این مهم، با حمایت و هدایت مسئولان و بزرگان این استان رخ نمون خواهد کرد. از خداوند متعال سرافرازی همگان را آرزومندم."

پیام تبریک دکتر حیصمی به مناسبت قهرمانی استقلال خوزستان

درود بر فرزندان رشید استقلال  خوزستان. این پیروزی سند دیگری بر توانائی وفخر آفرینی شما فرزندان خوزستان است.بازیکنان استقلال خوزستان که با هماهنگی بخوبی همدیگر را میافتند و از خلاها و ضعفهای حریف استفاده حرفه ای میکردند توانستند به پله قهرمانی صعود کنند. درود بر شما و این پیروزی گوارای وجود شما باد. هدیه شایسته ای را در ایام اعیاد شعبانیه به مردم هبه کردید .مبارک باشد این همت و یکدلی ظفرمندانه بر مردم خوب ما. جوانان عزیز ما خسته نباشید وخدا یارتان باد.

پیام تبریک  مریم ابریشمکار عضو شورای شهر اهواز

قهرمانی جوانان فوتبالیست خوزستانی بر همه خوزستانی های عزیز مبارک باد. دعای خیر هم استانی های عزیز بدرقه راه همه جوانان  استان باد. 
دکتر مریم ابریشم کار، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اهواز

پیام دکتر علی ساری بمناسبت پیروزی و قهرمانی تاریخی استقلال خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم
اراده آهنین و عزم استوار جوانان خوزستانی همیشه کارساز و نوید بخش افتخارات و پیروزی های بزرگ در تمام عرصه هاست. بازی سرنوشت ساز امروز ورزشگاه الغدیر تجلی گاه اراده محکم و تابلوی بلند همبستگی ، همدلی و همزبانی مردم و جوانان غیور خطه خونرنگ خوزستان بود. امروز بار دیگر ایران و ایرانی شهادت داد که خوزستان و اهواز همواره مهد فوتبال این سرزمین است و میادین ورزشی با نام خوزستان زینت می یابد.

پیروزی شیرین و تاریخی استقلال خوزستان بر حریف اصفهانی در ورزشگاه الغدیر و با همراهی هزاران تماشاگر اخلاق مدار و غیرتمند ، تکرار دوباره عظمت و جایگاه فوتبال خوزستان در کشور و مقدمه فتح عرصه های قهرمانی است . نشستن آبی پوشان ریزنقش بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت به دوران طلایی ورزش خوزستان و دستاورد بزرگ جوانان  بلند همت این خطه است.

اینجانب بعنوان منتخب مردم و همراه همیشگی فوتبال خوزستان این پیروزی بزرگ را که در آستانه میلاد سید جوانان بنی هاشم حضرت علی اکبر علیه السلام با تلاش و همت بلند آبی پوشان اهواز کسب شده ، به همه مردم فوتبالدوست خوزستان ، ورزشکاران، بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان و تماشاگران پراحساس و غیرتمند تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون بویژه در میادین آسیایی و جهانی باشیم.

دکتر علی ساری
منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون


پیام تبریک کیانی‌زاده 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان را تبریک گفت. به گزارش شوشان ، ، در متن پیام فرامرز کیانی زاده آمده است: "مردم شریف و ارزشمند استان خوزستان
 قهرمانی غرورانگیز و مقتدرانه تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر ایران افتخاری دیگر در عرصه ورزش این استان سرافراز می باشد.
 
اینجانب ضمن تبریک این حرکت بسیار ارزشمند که نشاط و پویایی استان را در پی دارد از اهتمام همه دست اندرکاران عرصه ورزش و تلاش مجدانه و بی بدیل مدیریت این باشگاه حرفه ای بسیار قدردان و سپاس گذارم. خوزستان یک بار دیگر به وجود اثربخش فرزندان خویش بالید و به نیکی و شایستگی بر نام بلند فوتبال ایران ایستاد. این قهرمانی بر همه کسانی که دل در گرو این سرزمین حماسه خیز دارند مبارک باد.

 پیام تبریک دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز

امشب خوزستان رنگ قهرمانی گرفت واین فراتر از رنگ هاست . این قهرمانی را به مردم قهرمان پرور خوزستان تبریک عرض می کنم واز دلاور مردان استقلال خوزستان که با این پیروزی شیرین دل مردم خوزستان را شاد کردند تشکر می کنم .

جواد کاظم نسب"الباجی" با صدور پیامی قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان

خوزستان مهد فوتبال ایران بار دیگر شایستگی خود را به نمایش گذاشت تا ثابت شود که استعدادها در اوج محرومیت ها شکوفا می شود. کسب عنوان  قهرمانی توسط تیم محبوب و بومی استقلال خوزستان در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور را خدمت مردم عزیز خوزستان، مدیریت باشگاه ،کادر فنی بخصوص سرمربی و بازیکنان و همچنین هواداران این تیم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینجانب بعنوان منتخب و خدمتگزار کوچک این دیارضمن تقدیر و تشکر از تمام عوامل موفقیت تیم فوتبال استقلال خوزستان، پیروزی و قهرمانی دیگر  تیم های ورزشی استان عزیزمان خوزستان در سایر رشته ها را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

پیام تبرک جانعلی خورشیدی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز 

بار دیگر بر همه ما مردم خوزستان اثبات گردید که در سایه وحدت فتح هر قله ای امکان پذیر است. این قهرمانی را به همه خوزستانی های سراسر ایران و همه همشهریان عزیز و  تمامی فوتبال دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم.
باشد که به فضل الهی شاید موفقیتهای دیگر در سرزمین خوزستان باشیم



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار