شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
مدیران کل پست و ثبت اسناد خوزستان با موضوع تجدید و تقویت همکاری ها به گفتگو نشستند. نشست مشترک مدیران کل و معاونین ادارات کل پست و ثبت اسناد خوزستان بیست و ششم اردیبهشت جاری در اداره کل ثبت اسناد خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با موضوع " بررسی راه های گسترش همکاری ها"  و با حضور حموله مدیرکل پست و رامشی مدیرکل ثبت اسناد خوزستان برگزار شد، قراردادهای خدمات نیابتی موجود،میزان رضایت از نحوه خدمات رسانی و شرایط تمدید این قرارداد ها مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری آموزش و تشکیل گروه های نظارتی در ارائه خدمات از جمله پیشنهادات و راهکارهای اجرای موفق تر خدمات نیابتی بود که مورد تایید و در دستور اجرا قرار گرفت.  احصای دیگر خدمات قابل واگذاری ثبت اسناد به پست از دیگر مباحث این نشست بود که به بحث و بررسی گذاشته شد و نتیجه نهایی آن پس از برگزاری جلسات کارشناسی احصا و ارائه خدمات به صورت تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین خواهد رسید. 

خدمات ثبت تاسیس و تغییرات شرکتها،خلاصه معامله،سند تک برگ،فسخ معامله، ارائه خدمات ثبت تاسیس شرکت ها در روزنامه های کثیرالانتشار ،اخطاریه ها و اجرائیات ثبت اسناد و املاک استان از جمله خدماتی است که اداره کل پست استان خوزستان به نیابت از ثبت اسناد در سطح استان ارائه می نماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار