شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
معاون فرماندار رامشیر : اداره آب و فاضلاب روستایی پیگیری های لازم را جهت تسریع روند آبرسانی به روستاها به خصوص روستاهای بخش شاوه انجام دهد .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست روح الله شفیعی معاون فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

روح الله شفیعی معاون فرماندار رامشیر در این جلسه  به شروع فصل گرما و  شیوع احتمالی بیماری التور(وبا ) اشاره کرد و بر پیشگیری و توجه ویژه  متولیان امر سلامت و امنیت مواد غذایی در شهرستان تاکید کرد

شفیعی افزود : بخشداران ،دهیاران و شهرداری ها در خصوص لایروبی و آهک پاشی  جداول آبهای سطحی سریعا اقدام نمایند . همچنین بخشداران و دهیاران در صورت  گزارش التور توسط شبکه بهداشت نهایت همکاری را در این خصوص با عوامل شبکه بهداشت شهرستان داشته باشند.

وی آموزش و فرهنگ سازی را یکی از راههای پیشگیری عنوان کرد و تاکید کرد : بخشداران مرکزی و مشراگه زمینه را برای حضور کارشناسان مرکز بهداشت جهت آموزش دهیاران و اهالی روستاها فراهم نمایند.

معاون فرماندار رامشیر در ادامه به آبرسانی به روستاها اشاره کرد  و تاکید کرد : با توجه به شروع فصل گرما و کمبود آب آشامیدنی سالم در روستاها ضرورت دارد  اداره آب و فاضلاب روستایی پیگیری های لازم را جهت تسریع روند آبرسانی به روستاها به خصوص روستاهای بخش شاوه انجام دهد .
حبیب الله سیلاوی رییس مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به شروع پیک اول بیماری التور(وبا)  و اهمیت موضوع مطالبی در خصوص وضعیت فعلی شهرستان در زمینه اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از بروز موارد التور در سطح شهرستان بیان نمودند.

سیلاوی در ادامه به مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت اشاره کرد و گفت : کلر زنی آبهای روستایی و آبرسانی به روستاهای شهرستان به خصوص روستاهای شاوه بخش مشراگه دو مشکل عمده و دغدغه فکری مرکز بهداشت شهرستان می باشد که انتظار می رود اداره آب و فاضلاب روستایی توجه ویژه ای به این مشکلات و دغدغه ها  داشته باشد .

وی همکاری شهرداری رامشیر جهت  ساماندهی دستفروشان و همچنین  همکاری جهاد کشاورزی  شهرستان  مبنی بر 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار