اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از اختصاص رتبه نخست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان به شوشتر خبر داد.

علی بهرامی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی شوشتر امسال همچون سال‌های قبل، به دلیل داشتن معیارهایی همچون تشکیل جلسات منظم، مصوبات و اجرای آنها، توانست رتبه نخست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: کسب این رتبه نشان دهنده مشارکت و تلاش ادارات در برنامه‌های فرهنگی شهرستان است، همچنین باید از رئیس شورای فرهنگ عمومی یعنی امام جمعه شوشتر به عنوان نماینده رهبری و پدر معنوی در شهرستان صمیمانه تقدیر شود زیرا با همت وی و مشارکت همه اعضای حقیقی و حقوقی این مهم به دست آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر یادآور شد: در نظر داریم با رایزنی‌هایی که با دبیرخانه استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر انجام دادیم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر در خردادماه سال جاری از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دارالمؤمنین شوشتر تقدیر کنیم و اینگونه سپاسگزار زحمات و همکاری‌های صادقانه آنها باشیم.

بر اساس این گزارش، در نخستین روزهای سال 95 پس از بررسی‌های به عمل آمده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شوشتر رتبه نخست را در شورای فرهنگ عمومی استان کسب کرد و شهرستان‌های اندیمشک و لالی به ترتیب دوم و سوم شدند، همچنین قرار است در مراسمی در استان از رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر تجلیل شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار