اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
در حاشیه مراسم تجلیل از 9 دانش آموز خوزستانی
از 9 دانش آموز مدرسه ناب صالحین که از دریافت جوایز خارجی خودداری نموده بودند و خواستار جوایز تولید داخل شده بودند، تقدیر شد
شوشان: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، از دانش آموزان مدرسه ناب صالحین در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقدام به اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.
  





به گزارش روضه نیوز ، محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، از 9 دانش آموز مدرسه ناب صالحین که در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص عمل به اقتصاد مقاومتی از دریافت جوایز خارجی خودداری نموده بودند و خواستار جوایز تولید داخل شده بودند، تقدیر کرد.

محمد مهدی شکیبایی، یکی از دانش آموزان مدرسه ناب صالحین ناحیه سه اهواز در خصوص عدم پذیرش هدیه ی خارجی گفت: وقتی که دوستانم جوایز را بازکردند من به این فکر کردم که به چه دلیل باید از اجناس بی کیفت خارجی استفاده کنیم در صورتی که مقام معظم رهبری امسال تاکید خاصی بر عمل به اقتصاد مقاومتی دارند، بهمین دلیل من از پذیرفتن جایزه خارجی خود امتناع کردم.

این دانش آموز کلاس چهارم ابتدایی در ادامه گفت: در صورتی که با استفاده از محصولات تولید کشورمان علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی در کشور از ورود اجناس بی کیفیت خارجی نیز جلوگیری می کنیم.

سید حسین هاشمی نژاد، یکی دیگر از دانش آموزان در ادامه صحبت همکلاسش افزود: کاری که ماکردیم در برابر کار شهدا هیچ است، ما از دریافت جایزه ی خود گذشتیم در صورتی که آنها برای رسیدن به هدفشان از جان خود گذشتند تا کشور ما استقلال و اقتدار داشته باشد. ما خواستیم با انجام این کار به نحوی ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم.

این دانش آموز انقلابی تاکید کرد: کار ما در مقابل شهدای دانش آموز ناچیز است چون که آنها برای کشور ایران جان دادند و ما فقط جایزه مان را پس دادیم.

در ادامه این دیدار یکی از دانش آموزان به نمایندگی از سایرین گفت: در چند روز اخیر مطلع شدیم که از طرف وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان قرار است جوایزی برای ما  در نظر گرفته شود، به همین منظور با مشورتی که با سایر دوستانمان انجام دادیم توافق کردیم که از شما خواهش کنیم که در صورت امکان مقدمات دیدار با مقام معظم رهبری را که آرزوی تمام بچه هایی است که در این المپیاد شرکت کرده اند را مهیا  کنید.

سپس حجت الاسلام محمدعرب مدیر دبستان ناب صالحین ناحیه سه اهواز گفت: من امروز در این جمع متوجه شدم که این بچه ها دانش آموز ما نیستند، بلکه معلم ما هستند. همین که من به عنوان یک طلبه و نیروی فرهنگی دارم از این بچه ها چیز هایی یاد می گیرم بسیار ارزشمند است. اینکه این دانش آموزان با توجه به هجوم فرهنگی بیگانگان تصمیم گرفته اند بدین شکل به کشور خود  کمک کنند و از رهبر خود فرمانبرداری کنند،  بسیار زیبا است.

وی در ادامه افزود تنها شجاعت، درایت وتدابیر خاص مدیر کل آموزش و پرورش استان باعث شکل گیری، رشد و شکوفای این مدارس، و تربیت این گونه دانش آموزان گردیده است.

محمدتقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: کار شما یک کار کوچک و ساده نبوده است بلکه یک کار بسیار زیبا و قشنگ بود که یک پیام بسیار عظیم برای جامعه در آن نهفته است، که آن پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری بود که شما آن را به خوبی درک کردید و در راستای فرمایشات ایشان گام برداشتید.

محمدتقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان خطاب به این دانش آموزان گفت: کار شما یک کار کوچک و ساده نبوده است بلکه یک کار بسیار زیبا و الهام بخش بود، که یک پیام بسیار عظیم برای جامعه در آن نهفته است، که آن پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری بود که شما آن را به خوبی درک کردید و در راستای فرمایشات ایشان گام برداشتید.

تقی زاده افزود: شما با کار خود سطح فرهنگ غنی، دیرینه و قوی مردم استان خوزستان را به کشور نشان دادید.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرهنگیان تاکید فراوان بر تقویت هویت مستقل دینی و مذهبی داشتند، که این کار شما دقیقا در راستای اجرای صحیح فرمایشات ایشان بوده، یعنی عدم پذیرش فرهنگ بیگانه. شما سربازان آینده ی رهبری هستید و  به درک، فهم، شعور و معرفتی رسیده اید که پیش از این  حسین فهمیده و بهنام محمدی رسیده بودند.

تقی زاده اظهارکرد ما با داشتن افرادی همانند بهنام محمدی و حسین فهمیده توانستیم نهال انقلاب را به ثمر برسانیم و قطعا با شما هم می توانیم ادامه دهیم. ما با داشتن دانش آموزانی مانند شما انشا الله در مدیریت آینده دنیا تاثیر گذار خواهیم بود.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اهداء لوح تقدیر از دانش آموزان و مدیریت دبستان ناب صالحین تقدیر کرد.    



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار