شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
شوشان: دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه فرج الله خبیر سرپرست استانداری خوزستان و دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی استان با حضور در بخش آی سی یو بیمارستان مهر اهواز از جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی عیادت نمودند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص وضعیت بالینی این جانباز سرافراز گفت: ایشان به دنبال مشکلات گوارشی که از عوارض آسیب های وارده به وی در اثر قطع نخاع می باشد، دچار التهاب ریه و عفونت خون شده و متعاقبا" به نارسائی تنفسی نیز مبتلا گشته است.

 ایدنی افزود: در حال حاضر تنفس وی تحت تهویه دینامیکی و به کمک دستگاه صورت می پذیرد و از نظر همودینامیک، تنفسی و فشار خون وضعیت ناپایداری را دارا می باشد.
 
وی اظهار داشت: روال درمانی ایشان طبق نظر پرشکان مربوطه در حال انجام هست، ولی با توجه به وخامت حال ایشان و شدید بودن سیر بیماری، می بایست منتظر نتیجه مداخلات درمانی انجام شده باشیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان اظهار داشت: از نظر امکانات پزشکی و درمانی کمبودی در این زمینه وجود ندارد مگر اینکه خانواده بیمار تصمیم دیگری بگیرند که با توجه به وضعیت بیمار ممکن است توان تحمل جابجایی را نداشته باشد.
 
گفتنی است اسماعیل شهابی طرفی جانباز قطع نخاعی 70 درصد می باشد که در اواخر جنگ تحمیلی در منطقه شلمچه از ناحیه گردن قطع نخاع و مجروح شد و متاسفانه چند روز پیش به دلیل وخامت حال، به کما رفته و اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان مهر اهواز بستری شده است.












نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار