شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱

شوشان : همزمان با هفته جوان، از محمد خطیب روزنامه نگار برجسته خوزستانی که رتبه اول بخش ویژه هجدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های کشور را کب کرده بود، به عنوان«جوان برتر» تقدیر شد.

در آیین تقدیر از «جوان برتر » که همزمان با هفته جوان صبح امروز و با حضور استاندار خوزستان، مدیران کل دستگاه های اجرایی و 56 نفر از نخبگان استان در تالار مهتاب اهواز برگزارشد، از جوانان نخبه خوزستانی که در سطح کشوری و بین المللی درخشیده اند، از «روزنامه نگار خوزستانی» تجلیل به عمل آمد. در این جشنواره از جوانان برگزیده استان خوزستان در قالب جوان برتر پژوهشگر، جوان برتر ورزشکار، مخترع، برتر علمی، کارآفرین، برتر امدادگر، دانشجویی، جوان توانا، جوان برتر بسیجی، جوان برتر قرآنی، جوان برتر کشاورز، جوان برتر فرهنگی، رسانه ای و هنرمند تقدیر و تجلیل صورت گرفت. محمد خطیب، روزنامه نگار متعهد و متدین خوزستانی زمانی که لوح تقدیر و جوایز مربوطه را از دست استاندار خوزستان گرفت، پشت تریبون آمد و در سخنانی گفت: سلام بر آنها که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم؛ قامت راست نگه داشتند تا ما قامت خم نکنیم؛ به خاک و خون افتادند تا ما به خاک هم نیفتیم؛ سلام بر آنها که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمانیم؛ و سلام بر فاتح خیبر زمان: شهید جوان سرلشکر حاج علی هاشمی فرمانده 24 ساله سپاه ششم ایران.

خطیب افزود: با اوج شرمندگی در پیشگاه شهدا و امام شهیدان، این لوح تقدیر را تقدیم می کنم به خانواده سردار هور شهید حاج علی هاشمی. این حرکت روزنامه نگار خوزستانی با ذکر صلوات مورد استقبال حاضران در مراسم قرار گرفت. همچنین در این مراسم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد: به مناسبت هفته جوان 18 زنداني جوان را به نيت سن حضرت علي‌اكبر(ع) با سن 15 تا 29 سال كه به دليل جرائم كوچك مانند جرائم مالي در زندان هستند با برگزاري جشن گلريزان آزاد مي‌شوند. محمد خطیب رتبه اول هجدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاری های کشور و دکتر نجم الدین ساکی رتبه اول مقطع دکترا در رشته خون شناسی کشور در اقدامی خیرخواهانه جایزه نقدی خود را که دو فقره 5 میلیون ریالی بود، به جوانان دارای جرائم مالي در زندان، هدیه کردند تا جمع این افراد به 20 نفر برسد.

گفتنی است؛ «محمد خطیب» سال گذشته موفق به کسب مقام نخست هجدهمین جشنواره بین اللملی مطبوعات و خبرگزاری ها ی کشور شد و با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و بورسیه تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی توسط مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت. «خطیب» که در کنار فعالیت مستمر رسانه ای و مطبوعاتی، گذراندن دوره های تخصصی خبر و ارتباطات در دانشکده خبر را در کارنامه خود دارد، دانش آموخته كارشناسي علوم ارتباطات اجتماعي (روزنامه نگاري) و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است. وی تاکنون در شماری از روزنامه ها و هفته نامه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در عناوین مختلفی چون"نویسنده"، "خبرنگار"، "دبیرتحریریه"، "سردبیر و سرپرست" فعالیت داشته که از آن جمله می توان به روزنامه های «جوان»،«جمهوری اسلامی»،«راه مردم» و «وطن امروز» اشاره کرد. وی همچنین صاحب نظر در عرصه هاي جنگ نرم، حراست از افكار عمومي و پژوهشگر رسانه می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار