شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹

شوشان: فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تعداد مجروحان حوادث رانندگی در ایام نوروز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد کاهش یافت.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: خوشبختانه امسال در ایام نوروز نسب به سالهای گذشته، حوادث رانندگی در استان کاهش یافته که این امر با وجود افزایش مسافرتها، بسیار مثبت تلقی می شود.

فرمانده پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه آمار ارائه شده نسبت به روزهای 25 اسفند ماه سال 1391 تا 13 فروردین ماه امسال محاسبه شده، تصریح کرد: در این مدت تعداد فوت شدگان ناشی از تصادفات صورت گرفته در استان نسب به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد کاهش یافته است.

قدرتی عنوان کرد: همچنین تعداد مجروحان ناشی از تصادف در نوروز امسال در جاده های استان 54 درصد کاهش یافته در عین حال تصادفهای منجر به خسارت نیز 19 درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: بیشترین تصادفات جاده ای در محورهای اهواز- اندیمشک، اهواز ـ سوسنگرد و مسیرهای منتهی به شهر اندیمشک همچنین محور رامهرمز به هفتکل، ایذه و دهدز و مسیرهای منتهی به بهبهان رخ داده است.

فرمانده پلیس راه خوزستان در مورد علت کاهش تصادفات نسبت به نوروز سال گذشته اظهار کرد: امسال از قانون جدید راهنمایی و رانندگی به عنوان بهترین ابزار برای کاهش حوادث استفاده شد. به طرز گسترده و وسیع تمام نیروهای پلیس و امکانات بسیج شدند. همچنین همکاری مردم و ترمیم برخی نقاط حادثه خیز تاثیر به سزایی در کم شدن تصادفات داشته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار