شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحادملت در صفحه شخصیش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: از زمان اعلام نتایج رای گیری بر سر ریاست خبرگان رهبری خبرنگاران و برخی فعالان سیاسی محافظه کار از شادی در پوست خود نمی گنجند! آنها که در تلگرام و اینستاگرام فعالند حتما رصد کرده اند. در تحریریه رجانیوز شیرینی داده اند و در صفحه های که خبرنگاران خبرگزاری های اصولگرا هستند، کم مانده تصاویر و سلفی های شان در حال اشک شادی و هلهله منتشر کنند!یکی شان تیتر زده که گفته بودیم "ایران فقط تهران نیست"! یعنی با اینکه تهران را بردید، رییس، نفر آخر منتخبین تهران شد!

این عزیزان فراموش کرده اند که : اولا: دایره انتخاب با توجه به بحث نظارت استصوابی بر انتخابات خبرگان-و البته مجلس-برای منتقدان و رقیبان سیاسی شان تا چه میزان محدود تر بوده است. به اصطلاح اصلاح طلبان و حامیان لیست آیت الله هاشمی در خبرگان نیز چون انتخابات مجلس "با دستانی بسته" توفیقی نسبی یافته اند.

در واقع صورت مساله را نباید نادیده گرفت-البته محافظه کاران،نظارت استصوابی و ردصلاحیت برجستگان جریان رقیب برایشان اساسا " مساله نیست- ثانیا: در میان همین 86 نفر با تفاسیر فوق، 21 نفر به آیت الله امینی و 13 نفر به آیت الله هاشمی شاهردوی رای داده اند. یعنی مجموعا در همین مجلس 34 نفر به آقای جنتی رای نداده اند! در هیات رییسه نیز از پنج نفر سه نفر از لیستی است که مورد حمایت آقای هاشمی رفسنجانی نیز قرار گرفته است. همین را در کنار رایی که مردم تهران به آقایان یزدی و مصباح یزدی ندادند و موجب شدند در این دور مجلس خبرگان حضور نداشته باشند، می توان "توفیق نسبی با دستان بسته" دانست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار