شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
شوشان: رییس اداره آبفا حمیدیه از انتقال آب غدیر از محل تصفیه خانه سوسنگرد به تاسیسات آبرسانی سردار شهید علی هاشمی در منطقه شویشه در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، کریم پاک نیت با اعلام این خبر گفت: اجرای پروژه خط انتقال آب غدیراز سوسنگرد به این منطقه به طول 27000 متر می باشد که در حال حاضر در انتظار بهره برداری از آن در سال جاری می باشیم.

پاک نیت مجری این پروژه را سازمان آب و برق اعلام نمود و افزود: اداره آبفا حمیدیه پس از بهره برداری از این پروژه مسئول اجرای آن در منطقه می باشد. این مقام مسئول در اداره آبفا حمیدیه در ادامه از اجرای پروژه عمرانی در کوی کارگران و توحید این شهرستان خبر داد و بیان داشت: شرکت آبفا اهواز با جذب اعتبارات استانی و تعیین پیمانکار نسبت به اجرای پروژه یادشده اقدام نموده است.

پاک نیت تصریح کرد: اصلاح شبکه آب (400 انشعاب) به طول 6000متر در کوی کارگران و همچنین توسعه شبکه آب در منطقه کوی توحید به طول 600 متر انجام شد.
وی در خصوص توسعه شبکه آب در کوی توحید شهرستان حمیدیه گفت: با اجرای  این پروژه حدود 100 انشعاب جدید آب به شبکه آبرسانی این منطقه اضافه گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار