شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۲

کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز و قرآن اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان خوزستانی در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه اول شد.

علی بلاسم در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در این مسابقات که در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر قرآن و نهج البلاغه در مقاطع راهنمایی و متوسطه برگزار شد، دانش‌آموزان شرکت‌کننده از خوزستان با پیروزی بر رقیبان، خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مسابقات ویژه پسران در اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: استان خوزستان در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه با کسب شش مقام اول، پنج عنوان دوم، دو مقام سوم، دو عنوان چهارم و دو مقام پنجمی و در مجموع با کسب 17 رتبه به عنوان برتر دست یافت.

کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز و قرآن اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: محمد علی پورزاده، عدنان مومنین، داوود رابهیان، ابوذر درویشی و نوید ممبینی دانش آموزان برتر خوزستان در بخش قرائت و تفسیر قرآن این مسابقات بودند.

بلاسم ادامه داد: محمد امیری فرد، معین سالمی، سید حسین هاشمی‌نسب، علی مانع و سجاد رحمانی هر پنج نفر از مقطع متوسطه مقام دوم را در رشته‌های حفظ، تفسیر و نهج البلاغه از آن خود کردند.

وی گفت: علی حمید و حسین مقدم رتبه سوم مسابقات، حسین محمدی، محمد رابعی مقام چهارم و سید مالک موسوی گهر و مجید قریبی بحری مقام پنجم این دوره از رقابت‌های قرآن و نهج البلاغه را به خود اختصاص دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار