اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
فاز دوم توسعه شبکه آب شرب روستای مقامسیه از توابع دهستان حفار غربی شهرستان خرمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و  فاضلاب روستایی خوزستان علی حزباوی با بیان این مطلب گفت: با توسعه شبکه توزیع آب روستای مقامسیه در فاز دوم آب شرب این منطقه بلحاظ کمی و کیفی بهبود خواهد یافت.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان خرمشهر ادامه داد: فاز اول این طرح شامل 300 خانوار با جعیتی بالغ بر 1500 نفر را شامل می شد، که با توسعه شبکه توزیع در فاز دوم دست کم 100 خانوار در این مسیر ساکن می شوند.

حزباوی از تشکیل پرونده بیش از 100 خاتوار جهت دریافت انشعاب مجاز در امور آب و فاضلاب روستایی خرمشهر خبر داد.

وی با بیان اینکه فاز دوم توسعه شبکه توزیع آب شرب مقامسیه در منطقه ای بدون استفاده اجرایی شد، گفت: با راه اندازی خط انتقال در زمین خالی از سکنه قطعا شاهد رونق و افزایش جمعیت منطقه روستایی مقامسیه خواهیم بود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خرمشهر اظهار کرد: با احداث فاز دوم توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای مقامسیه شورا و دهیاری این روستا از روند پیشرفت و اقدام های انجام شده توسط این امور تقدیر بعمل آورد.

حزباوی با اشاره به اینکه درآمد ناشی از دریافت حق آب بها بهبود خواهدیافت، گفت: با احداث خط انتقال و توسعه شبکه توزیع در این طرح شرکت پاسارگاد وابسته به پتروشیمی آبادان، شرکت شیر پاستوریزه جاودانه، شرکت رب گوجه جاودانه بی همتا، سپاه پاسداران تیپ 44 قمر بنی هاشم و نصب کنتور برای 40 واحد مسکونی مربوط به پتروشیمی شاهد بهبود درآمد ناشی از دریافت حق آب بها خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار