شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
رفع نیازهای ضروری اقشار آسیب پذیر در دستور کار جمعیت هلال احمر استان
در طرح محرومیت زدایی 10 نقطه محروم استان شناسایی و نیاز سنجی شده و تدابیر لازم برای رفع نیازهای ضروری...

شوشان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح محرومیت زدایی در روستاهای بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش شوشان، دکتر علی خدادادی با اشاره به محرومیت مفرط در برخی از روستاهای شهرستان ایذه اظهار کرد: مرحله دیگری از طرم محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر استان در مناطق صعب العبور بخش دهدز و در روستاهای امامزاده سید خدر، سبزی و منطقه عشایری کوه سفید اجرا شد.

وی با اشاره به صعب العبور بودن مناطق کوهستانی شهرستان ایذه و محرومیت از امکانات زیربنایی افزود: فرسودگی و کمبود مکان های آموزشی، کمبود امکانات دامپزشکی و نبود جاده های مواصلاتی و ارتباطی مناسب باعث بروز مشکلات فروانی در این منطقه شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه طرح محرومیت زدایی در این منطقه با همکاری بخش های مختلف از دو سال قبل آغاز شده است، تصریح کرد: در این مرحله 2 تن مواد غذایی و بهداشتی شامل برنج، قند و چای، رب گوجه و ماکارونی، موادشوینده از قبیل پودر رخت شویی، مسواک، خمیر دندان، صابون و شامپو و ملزومات دیگر بین اقشار محروم و آسیب پذیر توزیع شد.

دکتر خدادادی با اشاره به استفاده از بالگرد و انجام 4 سورتی پرواز با توجه به سخت گذر بودن مناطق مذکور بیان کرد: همچنین 20 نفر از اعضای  داوطلب هلال احمر به همراهی 2 پزشک عمومی و یک دامپزشک با حضور در روستاهای امامزاده سید خدر و سبزی نسبت به ویزیت و ارائه داروی رایگان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در طرح محرومیت زدایی 10 نقطه محروم استان شناسایی و نیاز سنجی شده و تدابیر لازم برای رفع نیازهای ضروری و برپایی کاروان های درمان اضطراری اتخاذ شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار