شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
مراسم توديع و معارفه روساي عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي خوزستان امروز برگزار شد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي کشور در اين مراسم با اشاره به اقدامات دشمنان براي سستي ايمان و اعتقادات در مردم، ماه مبارک رمضان را فرصتي براي ميهماني خداوند و نزديک شدن هر چه بيشتر به اموزه هاي ديني دانست.

حجت الاسلام و المسلمين بهشتي پور تبليغات رسانه هاي بيگانه در رواج بي ديني و  کفر را يکي از روش هاي دشمنان در رسوخ به اعتقادات مردم برشمرد و افزود: يکي از وظايف نيروي انتظامي  برخورد با عوامل بي ديني در جامعه در حدود اختيارات است که بايد با جديت انجام شود.

وي گفت مقام معظم رهبري حضور عقيدتي سياسي در بين نيروهاي مسلح را يک نعمت بزرگ مي داند و انتظار فعاليت همه جانبه در راستاي رواج آموزهاي ديني و قراني را در بين کارکنان خدوم نيروهاي مسلح دارند.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي کشور افزود تربيت بيش از پنجاه هزار حافظ و قاري قران در بين کارکنان نيروي انتظامي کشور در همين راستا است.

وي ادامه داد خرسنديم که امروز عقيدتي سياسي نيروي انتظامي رتبه هاي ممتازي در بين نيروهاي مسلح کسب کرده است.

سردار اسحاقي فرماندهي انتظامي خوزستان هم در اين مراسم  معرفي چهره نوراني از خدمات کارکنان  فداکار نيروي انتظامي را يکي از وظايف عقيدتي سياسي ناجا دانست.

در پايان اين مراسم  از زحمات حجت الاسلام و المسلمين موسوي  تقدير و حجت الاسلام  کریم رجبی بعنوان مسئول جديد عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي خوزستان والمسلمين کريم رجبي منصوب شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار