شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۱۴۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
آقای روحانی چرا مقتدایی را برکنار کردید؟!
در این یک ماه فقط خواجه حافظ شیرازی را برای جانشینی وی به دولت پیشنهاد نکرده اند! ولی جالب است که هنوز کسی انتخاب نشده است چرا؟

آقای روحانی پشیمان نیستم اما گله مندم می دانید چرا؟ چون از یک روحانی حقوقدان انتظارم غیر از این بود. این جمله طلایی من حقوق دانم سرهنگ نیستم نمی دانید آن شب چه بر سر من آورد.حکایت ارشمیدس را شنیده اید که یکباره از حوض حمام بیرون پرید و دیوانه وار فریاد میزد یافتم ، یافتم؟ من هم آن شب به محض شنیدن این جمله از زبان شما از جا پریدم (البته حقیر لباس به تن داشتم)و گفتم آفرین این خودش است ، همین آدم به درد این کشور میخورد پسرم گفت بابا عجله نکن اجازه بده سران اص... نگذاشتم حرفش تمام شود گفتم نظر آقایان محترم اما من خودم عقل دارم دنیا را باید حقوقدانان اداره کنند و چه کسی بهتر از یک حقوقدان روحانی که اخلاق مدار نیز هست؟ 
خوب الحمدلله بعد هم که افسر دلاوری چون آقای ظریف رابه نبرد گلادیاتورهادر عرصه دیپلماس فرستادید و سرافرازی تیم ایرانی...اما آقای روحانی عزیز آیا میدانید که مردم به همان اندازه که شما را قبول دارند از خطای شمانیز به راحتی نمیگذرند؟این یک قاعده کلی است و شما خوب میدانید که هرچه مقام کسی در نزد مردم بلندتر باشد انتظار مردم از او نیز سنگین تر است.آقای رئیس جمهور شما قول اجرای بر جام 2 را به مردم دادید.معنی و مفهوم برجام 2 این است که ملتی که توانست با نمایندگان مردمی از نژاد و زبان و فرهنگ های دیگر بنشیند و بر اساس قاعده برد-برد مذاکره کند و کار را به سرانجام برساند چرا در درون خود نتواند این سنت حسنه را باب کند؟ 
اما جناب روحانی به بنده حق بدهید که از شما گله مند باشم شما نه تنها هیچ اقدامی در جهت برجام 2 نکردید بلکه یکی از مدیران فعال در این مسیر را با شیوه ای غیر اخلاقی از کار بر کنار کردید!!آیا میدانستید که دکترمقتدایی طرح تالار گفتگو را برای همین منظور در دستور کار خود داشت؟یک ماه است استان خوزستان که به حق نبض ایران عزیز در آن می تپد بدون استاندار است شیری را از بیشه اش جدا کردید هیچکس نمی داند که شیر این یک ماه هر صبح از خواب برمی خیزد و به پروژه های نیمه تمامش سرکشی میکند و لابد در دل میگوید چه افق روشنی برای استان عزیزم ترسیم کرده بودم .
 آقای دکتر روحانی ، مقتدایی دقیقا در مسیر اقتصاد مقاومتی ، برجام2 و سیاستهای کلان دولت شما حرکت میکرد و توده های پاک و بی غل و غش امیدوارانه به آینده استانشان چشم دوخته بودند ولی شما او را صرفا به خاطر خوش آیند افرادی که از ناحیه وی برای منافع یا جایگاه خود احساس خطر میکردند عجولانه و غیر مدبرانه عزل کردید از دولت تدبیر بعید است. 
در این یک ماه فقط خواجه حافظ شیرازی را برای جانشینی وی به دولت پیشنهاد نکرده اند! ولی جالب است که هنوز کسی انتخاب نشده است چرا؟چون اولا شما خوب میدانید که خوزستان استان ویژه ای است با پیچیدگیهای سیاسی، امنیتی و اجتماعی خاص خود که نمیتوان آن را به دست هر کسی سپرد و ثانیا مقتدایی به عنوان مدیری بومی وفراقومی با سابقه مدیریت موفق در این سطح ودودوره قانونگذاری و ورزش کاری آشنا به نفت و گاز و تجارت و مورد وثوق همه جناحهای سیاسی و اقشاراجتماعی پس از یک سلسله اقدامات بزرگ در این دوره است که گزینه پس از وی نیز باید صاحب همین صفات باشد وگرنه کاری از پیش نخواهد برد.
 خلاصه نه هرکه چهره بر افروخت دلبری داند! آقای روحانی عزیز برکناری مقتدایی کاری نابخردانه بود و اکنون بدتر از آن این است که یاس و ناراحتی و عصبانیت مردم خوزستان و تلف شدن وقت 5میلیون سکنه این استان و متوقف شدن پروژهها را ببینیم ولی به بهانه اینکه کاری است که شده و برگشت آن هزینه دارد همچنان بر موضع خود بمانیم این در حالی است که در کشور ژاپن بالاترین مقامات وقتی خطایی میکنند از ملت خود پوزش میخواهند و سعی در جبران آن دارند امیدوارم روزی ما نیز دارای چنین مدیرانی شویم جناب دکتر روحانی فرصتی تا انتخابات سال بعد نمانده است و هرکس بخواهد زمام کار استان را به دست بگیر هیچ اقدامی را انجام نخواهد داد و آنکس است اهل بشارت که اشارت داند .

والسلام دعاگوی شما ابراهیم نیکزاد


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۷
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
comment
0
0
comment بسیار زیاد عاطفی بود و اصلا منطقی نبود ایشون هم آش دهن سوزی نبود بزرگش نکنید
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment آقای نیکزاد سلام . اولا آقای مقتدایی گفتگوی سه نفره را قبول نداشت آیا تالار گفتگو در منش او جایی می توانست داشته باشد بجز لاف زدن / دومن کدام اقتصاد مقاومتی بجز بدنبال کارهای لوکس بدرد نخور مثل نما سازی استانداری وتعرض به حریم رودخانه کارون مثل ساختن رستوران در دل رودخانه/ سومن با این تیم کاری که فقط اهل حرف بودن آیا می توانست کارهای اقتصادی پیش برد .......
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment احسنت به آقای نیکزاد که حرف مردم خوزستان را زد
comment
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment ماشاالله منوبرگردوندي سركارانهايي كه مي خواستي حقوقشان تامين نكردي
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment همه کاره استانداری [...] بود [...] مقتدایی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
comment
0
0
comment هم دکتر مقتدایی و هم سردار امیر حیات مقدم خوب بودند.
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
comment
0
0
comment آقا منم معرفي نشدم . اگر استاندار معرفي مي كنيد منم معرفي كنيد از خيلي ها لياقتم بيشتراست .خخخخخخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار