شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: راهنمایی و رانندگی خرمشهر در عملکرد خود در راستای اعمال جریمه‌های سنگین تجدیدنظر کند.

عبدالله سامری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: شهرستان خرمشهر با کمبودها و نقصان‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و در این راستا نیازمند توجه ملی و حمایت همه جانبه مسئولان است.

وی با بیان اینکه این منطقه با برخورداری از ظرفیت‌های متعدد تجاری، اقتصادی و اجتماعی از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌‌برد، افزود: مردم این شهرستان بسیار قدردان هستند و در صورت مشاهده حتی اقدامی کوچک در عمران و آبادی شهر، مراتب سپاس و قدردانی را از مسئولان به جا می‌آورند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من در راستای خدمت به مردم این منطقه مشکلات خرمشهر را به صراحت بیان می‌کنم، گفت: عده‌ای از شهروندان از وضعیت راهنمایی و رانندگی شهرستان رضایت خاطر چندانی ندارند و گزارشاتی را به دفتر من اعلام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: راهنمایی و رانندگی به‌واسطه گشت‌های نامحسوس جریمه‌های سنگینی را برای خودروها و مینی‌بوس‌هایی که در تردد و یا توقف محدوده بندر بوده را جریمه می‌کنند و در صورت جلسه خود "جاده امام صادق(ع)" را عنوان می‌کنند.

سامری همچنین عنوان کرد: راهنمایی و رانندگی باید این روند کاری خود را اصلاح کند و با تعامل بیشتر با رانندگان خودروها در راستای رفع مشکلات موجود در تردد خودروها بکوشد.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان و مسئولان زبان گویای مردم هستیم و باید مشکلات آنها را بازگو و در راستای رفع موانع پیش‌روی پیشرفت و ارتقای زندگی آنها تلاش کنیم، گفت: خرمشهر به دلیل خرابی‌های ناشی از جنگ راه درازی تا آبادی و عمران مدنظر دارد و در این زمینه همه مسئولان باید دست در دست یکدیگر با اتحاد و همدلی، کار را دنبال کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار