شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
شوشان: شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در طرح تکریم ارباب رجوع در بین 101 دستگاه اجرایی استان موفق به کسب درجه عالی در گروه شرکت های دولتی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان درویشعلی کریمی گفت: تکریم ارباب رجوع یک اصل در نظام جمهوری اسلامیست که همواره برای بهبود آن باید تلاش کرد و کسب جایگاه و درجه عالی در یک دوره بررسی وظیفه هیچ ارگان،سازمان و نهادی را برای تلاش در این راستا تمام نمیکند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع از جنبه های مختلف اهمیت دارد که بارزترین آن اطلاع از نظر ذی نفعان درباره نحوه خدمات رسانی سازمان است ، مشکلات عنوان شده از سوی مراجعین در تصمیم گیری و سیاست گذاری مطلوب بسیار موثر است.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه عالی تکریم ارباب رجوع توسط آبفا روستایی خوزستان اظهار کرد: ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری توسط بازرسین همواره مورد توجه بوده است که بلطف خدا و تلاش کارکنان خدوم آبفاروستایی با کسب نمره کل 86.67 در بین 101 دستگاه اجرایی استان و رتبه 4 در گروه شرکت های دولتی این شرکت عالی ارزیابی شده است.

گفتنی است انجام امور ابتکاری و نوآوری، سنجش میزان رضایت مراجعین، تشویق و تنبیه، نظارت و بازرسی، نظرسنجی از مراجعان، پیش بینی فضا و امکانات مناسب جهت استقرار ارباب رجوع، تهیه و عملیاتی نمودن منشور اخلاقی، اطلاع رسانی از نحوه ارایه خدمات به مردم، بهبود و اصلاح روشهای ارایه خدمات به مردم، شفاف و مستند سازی، آموزش و فرهنگ سازی طرح و شاخص ارزیابی آیتم هایی است که توسط بازرسین در سطح ادارات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار