آيا چنين اظهاراتي و تشويش اذهان عمومي و بد تر از آن القاي اين موضوع  كه رياست محترم جمهور مخالف تعامل استانداران با نمايندگان مجلس است ،توهين به آراء مردمي نيست كه انتظار دارند نماينده منتخبشان صداقت و انصاف در گفتار را رعايت كند؟

"> اظهارات نماینده خرمشهر سیاه نمایی و غیرواقعی است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۱

آيا چنين اظهاراتي و تشويش اذهان عمومي و بد تر از آن القاي اين موضوع  كه رياست محترم جمهور مخالف تعامل استانداران با نمايندگان مجلس است ،توهين به آراء مردمي نيست كه انتظار دارند نماينده منتخبشان صداقت و انصاف در گفتار را رعايت كند؟

 

شوشان : پس از انتشار اظهارات نماینده خرمشهر و انتقاد از استاندار خوزستان و ارائه مباحثی درخصوص لزوم تغییر دکتر حجازی ، روابط عمومی استانداری خوزستان در مطلبی که نسخه ای از آن برای شوشان ارسال شده واکنش نشان داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


به گزارش شوشان ، در این مطلب آمده است :

متاسفانه طي چند روز اخير شاهد برخي اظهار نظرهاي شخصي و تحليل هاي غير واقعي در خصوص مديريت كلان استان بوديم كه اين جريان در مرحله جديد جوسازي هاي خود از درب مدعي العموم وارد شده و تلاش مي كند آنچه را كه در انديشه و فكر خود مي پندارد به ديگران نسبت داده و با ادبياتي غير متعارف مديريت ارشد استان را در مظان اتهام قرار دهد لذا لازم است جهت تنوير افكار عمومي شهروندان عزيز خوزستاني مطالبي به شرح ذيل ارائه شود.

اظهارات غير واقعي آقاي سامري نماينده مردم شريف خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي و مطالبي كه وي به استاندار خوزستان در برخي رسانه ها نسبت داده اند در حاليست كه استاندار خوزستان پس از مرحله اول انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اقدام به برگزاري يك نشست صميمانه با منتخبين مردم و نامزدهاي مرحله دوم نمود كه در آن جلسه مسايل مختلف استان و اهميت همدلي و همكاري براي خدمت هرچه بهتر به مردم شريف استان مورد بحث و بررسي حاضرين در جلسه قرار گرفت.

همچنين پس از برگزاري باشكوه مرحله دوم انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ،نماينده عالي دولت در استان ضمن دعوت از مديران دستگاه ها،از تمامي نمايندگان  منتخب مردم نيز دعوت نمود تا در جلسه ايي كه به منظور تبادل نظر و همفكري ميان مديران و نمايندگان محترم مجلس انجام مي شود حضور يابند كه در اين نشست، 14 نفر از نمايندگان محترم ضمن بيان موضوعات خود در خصوص اهميت حضور در تمامي كميسيون هاي مجلس شوراي اسلامي و پيگيري مسايل استان تاكيد نمودند.

متاسفانه برغم دعوت استانداري و اهميت موضوعات مطرح شده ، آقاي سامري در دوجلسه فوق حضور نيافت .

همچنين برخلاف آنچه آقاي سامري تلاش مي كند تا با نقل سخنان غير واقعي و انتساب آنان به استاندار خوزستان شائبه توهين به مردم و نمايندگان را در اذهان ايجاد كرده،بي آنكه به دوبار غيبت خود در دو جلسه مهم اشاره ايي كند،بايد اين نكته را نيز يادآور شويم كه دكتر حجازي بارها و در جلسات متعدد از ديدار و گفتگو با نمايندگان محترم استان استقبال كرده و علاوه بر ملاقات هاي فردي ،بر اساس برنامه ايي كه از قبل تنظيم شده باشد در جلسات نمايندگان محترم حضور يافته كه شركت در گردهمايي مشترك ائمه جمعه و نمايندگان مجلس با نماينده محترم ولي فقيه در استان كه در خردادماه برگزار گرديد،نمونه ايي از آن است.

حال جاي سئوال اينجاست كه آيا چنين اظهاراتي و تشويش اذهان عمومي و بد تر از آن القاي اين موضوع  كه رياست محترم جمهور مخالف تعامل استانداران با نمايندگان مجلس است ،توهين به آراء مردمي نيست كه انتظار دارند نماينده منتخبشان صداقت و انصاف در گفتار را رعايت كند؟

آيا جوسازي در رسانه ها عمل به وعده هايست كه در دوران تبليغات انتخاباتي  براي پيشرفت و توسعه به مردم شريف خرمشهر داده شده است؟

بهرحال ضمن رد ادعاي آقاي سامري در و گفته هايي كه ايشان به استاندار خوزستان منتسب مي كنند بايد گفت كه عدم اعلام به موقع زمان جلسه از سوي نمايندگان محترم به دكتر حجازي و حضور ايشان در يك ماموريت كاري، تمام دليل تلاش آقاي سامري جهت درخواست تغيير استاندار خوزستان است.

يقينا هرگاه نظر و اراده دولت خدمتگذار دهم بر آن شد تا سكان استانداري خوزستان در دست خادم ديگري قرار گيرد،دكتر حجازي تمام تجربيات گرانسنگ خود در طول سالهاي مديريتشان را در اختيار وي قرار خواهد داد و در مسير ديگري راه خدمت به مردم شهيد پرور استانمان را مي پيمايد.

اما آيا تضميني هست كه يك استاندار تازه نفس،شجاع و پويا ديگري نيز ،با جوسازي و حاشيه پردازي در مسير سنگلاخي بي انصافي ها و بدبيني ها و سياه نمايي ها قرار نگيرد؟

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار