شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳

سازمان خصوصی سازی در نظر دارد سوم مرداد ماه سال جاری، یك میلیارد و 106 میلیون و 960 هزار سهم معادل 50.5 درصد از سهام فولاد خوزستان متعلق به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران را در بورس اوراق بهادار تهران عرضه كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، این تعداد از سهام به صورت یكجا و نقد یا نقد و اقساط به قیمت تابلو بورس در روز عرضه به اضافه 50 درصد به شرط آن كه از مبلغ 22 هزار و 622 ریال كمتر نباشد، در بازار اول واگذار می شود.

البته عرضه سهام از سوم مرداد ماه منوط به بازگشایی نماد این شركت تا تاریخ فوق است.

یادآور می شود كه پیش از این، 50.5 درصد از سهام فولاد خوزستان در تیر ماه 87 در بورس اوراق بهادار تهران عرضه شده بود كه به دلیل انصراف خریدار، معامله قطعی نشده بود.

اما سازمان خصوصی سازی بار دیگر این تعداد از سهام را در 17 خرداد ماه برای عرضه آماده كرد كه در آن روز نیز بدون انجام معامله، عرضه لغو شد.

به دنبال تقاضای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برای فروش 50.5 درصد از سهام فولاد خوزستان، معاونت بازار شركت بورس اعلام كرد كه این تعداد از سهام می تواند از تاریخ سوم مرداد ماه در بازار سهام عرضه شود، البته مشروط به این كه نما معاملاتی شركت در آن تاریخ متوقف نباشد.

این در حالی است كه هم اكنون نماد شركت به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار