شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
شوشان: دکتر بصیرت ریاست دانشگاه بین المللی خرمشهر – خلیج فارس گفت: اعزام دانشجویان به سفر مشهد مقدس و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های در دستور کار برای دانشجویان عزیز می باشد.

وی افزود: در جلسه اخیر شورای فرهنگی این دانشگاه با اعزام دانشجویان به مشهد مقدس بعد از پایان امتحانات پایان ترم و ماه مبارک رمضان موافقت شد که  دانشجویان برای ثبت نام می توانند با مراجعه به دفتر فرهنگی مراحل ثبت نام را انجام دهند 

وی برگزاری مناجات ، مداحی و نشست صمیمی با دانشجویان برای بیان دغدغه‌های آنان را از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر زیارتی اعلام کرد  .

ریاست دانشگاه بین المللی خرمشهر – خلیج فارس  با بيان اينكه اعزام دانشجويان به مشهد مقدس  و اماکن متبرکه فرصت مناسبي است و از اين فرصت باید حداكثر استفاده  شود، گفت: دانشجویان به عنوان سرمایه های بزرگ کشور، لایق دریافت بهترین خدمات و آموزشهای فرهنگی را داشته تا با نیات خالص و روحیه عالی انشاءالله در آینده نه چندان دور به نحو شایسته به مردم و مملکت اسلامی خدمت رسانی کنند.

دکتر بصیرت  در پایان  اهداف برگزاری اردوهای دانشجویی را افزایش نشاط روحی، تقویت حس خود اتکایی، ارتقای بینش و بصیرت دینی و اعتقادی دانشجویان و تعمیق بینش علمی عنوان نمودند 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار