شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امیدواریم همکاری دستگاه‌ها منجر به توسعه بیشتر فعالیت‌های قرآنی شود.

همایون قنواتی در آیین گشایش دهمین نمایشگاه قرآن و عترت ضمن تقدیر از فعالان قرآنی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای قرآنی منا اظهار داشت: دهمین نمایشگاه قرآن با حضور موسسات، کانون‌ها و بنیادهای قرآنی و برخی از دستگاه‌ها شکل گرفت و امیدواریم این رویه ادامه پیدا کند و مسیری برای توسعه فعالیت‌های قرآنی به وجود آید.

وی به سیاست‌های شورای عالی قرآن اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های شورای عالی قرآنی باید در زمینه قرائت، تفسیر، ترویج، رفتار‌های فردی منبعث از آموزه‌های قرآنی تحقیق و تهیه سند چشم‌انداز  فعالیت‌های قرآنی استان تلاش کنیم.

قنواتی افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب‌های قرآن، دینی و مذهبی، نرم‌افزار، صنایع دستی و هنری ارایه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به برنامه‌های جنبی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل شب شعر قرآنی، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری دوره‌های آموزشی هنری، تجلیل از خادمان قرآن، مسابقه عکس و... برخی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه خواهند بود.

قنواتی از دستگاه‌هایی که در برپایی نمایشگاه کمک کردند تقدیر کرد و ادامه داد: مرکز صدا و سیمای خوزستان، آموزش و پرورش استان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، حج و زیارت،شهرداری، بنیاد شهید و موسسات و کانون‌های قرآنی در برگزاری نمایشگاه با ما همراهی و همکاری کردند که جای تقدیر دارد و این موضوع نوید این را می‌دهد که فعالیت‌های قرآنی در سال جاری و آینده گسترش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان از مقتدایی، استاندار سابق خوزستان، برای برگزاری جلسات متعدد با گروه‌‌های مختلف و تقدیر و تکریم و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنای خوزستان، دهمین نمایشگاه قرآن و عترت تا چهارم تیر 95 ادامه خواهد داشت.

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان صبح امروز (٢٩ خرداد 95) با حضور آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، جمعی از مسؤولان استان و عموم مردم در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز افتتاح شد.

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت با همکاری بخش خصوصی، موسسه قدیر پویای خوزستان و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با ٤٠ درصد تخفیف تا چهارم تیر 95 برپا خواهد بود.

ساعات بازدید از نمایشگاه ١٨ تا ٢٤ است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار